Odzież Chef Works – numer jeden na światowym rynku już w Polsce

0
224
Fot.: Materiały prasowe HorecaPro

Praca w gastronomii to zawsze dwie perspektywy. Z jednej strony mamy właściciela lub managera, któremu zależy na wzorowym wizerunku swojego lokalu i podnoszeniu jego renomy. Z drugiej są pracownicy – szefowie kuchni czy kelnerzy, dla których istotny jest komfort codziennej pracy, która – nie ukrywajmy – często odbywa się w trudnych warunkach i pod presją czasu.

Z myślą o potrzebach obu stron powstała amerykańska marka odzieży gastronomicznej Chef Works. Już od lat 60. oferuje swoim klientom bluzy kucharskie, spodnie, zapaski i fartuchy wykonane z lekkich, oddychających i trwałych materiałów. Jednocześnie producent przykłada ogromną wagę do wzornictwa i detali, dzięki czemu odzież marki Chef Works jest nie tylko wygodna i funkcjonalna, ale też stylowa, unikalna i wyróżniająca się.

Chef Works jako lider w projektowaniu i rozwoju nowoczesnej odzieży dla branży kulinarnej na całym świecie konsekwentnie dostarcza swoim klientom jakość, innowację i najwyższy poziom usług. W swojej ofercie ma szerokie spektrum kolorów, modeli i rozmiarów odzieży tak, aby każdy znalazł to, czego potrzebuje. Fani klasyki zakochają się w eleganckich, prostych fasonach i stonowanych kolorach. Tych, którzy lubią się wyróżniać, zainteresują nietypowe odcienie, denim czy mieszane tkaniny.

Reklama

Głównym dystrybutorem odzieży gastronomicznej Chef Works w Polsce jest firma HorecaPro. Pełną ofertę możecie zobaczyć tu: www.salonhoreca.pl

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.