[Hotel Meeting] Trwa konferencja wszystkich hotelarzy!

0
174
Advertisement

Punktualnie o 9 wystartowała jesienna edycja konferencji Hotel Meeting. Nad merytoryczną jej częścią pracowała intensywnie rada programowa, w której skład weszli najbardziej doświadczeni hotelarze z całej Polski.  W programie między innymi 11 prezentacji, 3 panele dyskusyjne. W związku z bardzo dużym zainteresowaniem w trakcie poprzedniej edycji odbywa się aż 14 warsztatów. 

Wśród prelegentów zobaczyć będzie można między innymi: Miłosza Stanisławskiego, profesjonalnego networkera i lidera marketingu sieciowego, który odpowie na pytanie „Dla kogo jest Twój hotel i czy potrzebujesz sprzedawać każdą usługę?”. O tym „Jak stworzyć, utrzymać, motywować i rozwijać dobry zespół” opowie Michał Kozak Prezes Zarządu Hotelu Arłamów. Pierwszy blok konferencji zamknie panel dyskusyjny pt. „Przyszłość spotkań sektora medycznego – nowe regulacje przemysłu farmaceutycznego a branża hotelarska”. Panel poprowadzą: Katarzyna Cioch wiceprezes zarządu ds. nauki i rozwoju Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce, Anna Kacprzyk manager ds. innowacji i public affairs Związku Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych INFARMA oraz Ireneusz Węgłowski Wiceprezes Zarządu Orbis S.A., Prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.

Drugi blok konferencji rozpocznie prezentacja Pawła Lewtaka,  dyrektora generalnego Polonia Palace Hotel. Nakreśli podstawy teorii gier i jej zastosowanie w zarządzaniu hotelem. Czy można przewidzieć ruchy swojego bezpośredniego konkurenta/konkurentów? Dlaczego w chwilach niepewności podejmujemy nieracjonalne i paradoksalnie błędne decyzje? Czym jest dylemat więźnia i strategia „wet za wet”?

Jacek Olszewskitrener rozwinie przedstawi prezentacje pt. „Rock and roll w hotelu, czyli jak grać Guest Experience” – Kiedy zespół jest zgrany, a lider odpowiedzialny i charyzmatyczny goście będą mieli przyjemność słuchać doskonale skomponowanego utworu pt. „Guest Experience”. Kiedy zabraknie zespołu w zespole, dźwięk, który popłynie w kierunku gości będzie fałszywy i nie uratuje go ani super wyposażenie, ale niesamowite jedzenie, ani widok na góry, morze czy inne atrakcje – opisuje Jacek Olszewski.

Blok zamknie panel dyskusyjny, który poprowadzi Elżbieta Nitsze, dyrektor generalna Airport Hotel Okęcie. Poruszy temat w jaki sposób zachęcić właścicieli do rozwoju branży hotelarskiej.

Trzeci blok rozpocznie Marta HancockDeputy Chief TopLine Officer (CRO) at Accor, tematem „Hotelarskie trendy rynkowe i zmiany oczekiwań klientów oraz dlaczego lojalność ma tutaj znaczenie” rozpocznie trzeci blok konferencji.

Prezes Zarządu Hotel Witek, Andrzej Witek przedstawi case study „ Instalacja fotowoltaiczna w hotelu, czy to się w ogóle opłaca? Jak uniknąć pułapek i jakie pozwolenia prawne uzyskać?”

Blok trzeci zakończy prezentacja Marty Otrębskiej, założycielki iDelight i pierwszej kobiety w Polsce z prestiżowym certyfikatem 7 Star Butler Service uzyskanym po szkoleniu przez renomowaną Magnums Butler Academy. Odpowie na pytania: jakie cechy powinien mieć Butler i jak one wpływają na tworzenie więzi z gośćmi? Jak Butler Service bezpośrednio kreuje wyjątkowy guest experience i dlaczego warto inwestować w szkolenia poszerzające zakres zdolności personelu?

Ostatni czwarty blok rozpocznie panel dyskusyjny „Jak NIE – budować hotelu…preopening”, który poprowadzi Rafał Abramczyk, Prezes HotelAg.

Następnie Cezary Sarnecki, partner w SECCO Hospitality Financial Management, przedstawi prezentację pt. „Ile więcej  pokoi hotelowych należy sprzedać, aby skompensować wzrost wybranych kosztów? Od standardu USALI do modelu Break-Even Point”.

Na zakończenie konferencji Jan Czornij Joanna Ostrowska,  marketing managerowie w hotelu Kossak opowiedzą „Jak konkurować z hotelami, a jak z OTA w mieście pełnym turystów?”.

Kolejnym elementem konferencji są ekspresowe spotkania hotelarzy i dostawców w formule Business Speed Dating, podczas których mogą zdobyć nowe kontakty oraz zapoznać się z aktualną ofertą produktową. I tu niespodzianka dla uczestników –  premiera pierwszego na świecie systemu do układania harmonogramu spotkań!

Zadbaliśmy również o to, by zadawanie pytań prelegentom było proste i szybkie dzięki aplikacji na smartfony. Używając swojego telefonu będzie można nie tylko zapytać, ale też ocenić poziom danego wystąpienia, co jest ważną wskazówką dla nas jako organizatorów przy tworzeniu i planowaniu kolejnych wydarzeń.

W trakcie, gdy na sali trwa część merytoryczna i Business Speed Dating równolegle odbywać się będą warsztaty.

  • Warsztat 1 – Zarządzanie wynikiem w gastronomii hotelowej – szkolenie IGHP – Grzegorz Kazubski
  • Warsztat 2 – Efektywna recepcja – We Do Hotels – Małgorzata Pioszyk
  • Warsztat 3 – Roczny budżet operacyjny bez tajemnic – szkolenie IGHP – Cezary Sarnecki/Jarosław Podniesiński
  • Warsztat 4 – Jak aktywnie pozyskiwać klientów MICE – Blanka Retmańska – Man
  • Warsztat 5 – Profesjonalny housekeeping kluczem do sukcesu hotelu – szkolenie IGHP – Maria Middeldrop
  • Warsztat 6 – Aktywna sprzedaż – We Do Hotels – Małgorzata Pioszyk
  • Warsztat 7 – Szkolenie kelnerskie – szkolenie IGHP – Katarzyna Starzyńska
  • Warsztat 8 – B(U)Y Miłosz – Miłosz Stanisławski
  • Warsztat 9 – Zapytaj prawnika – o RODO, zatrudnienie obcokrajowców, i o co tylko chcesz…- OWIW Legal – Mikołaj OstrowskiAgnieszka Wołyniec – OstrowskaAdriana Lotolc, Iga Bielejewska, Ewelina Kęciek
  • Warsztat 10 – Skuteczne zarządzanie zespołem w hotelu. Wyzwania i najlepsze praktyki w branży – szkolenie IGHP – Urszula Kołtko
  • Warsztat 11 – Raportowanie sprzedaży MICE – Blanka Retmańska – Man
  • Warsztat 12 – Bezpieczny hotel – szkolenie IGHP – płk rez. Piotr Gąstał
  • Warsztat 13 – Źródła motywacji członków zespołu – szkolenie H&R System – Rafał Pasenik
  • Warsztat 14 – Sprzedaż usług hotelowych przez scenariusze językowe – Jacek Olszewski

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.