FlixBus poszerza listę partnerów przewozowych

0
1572
FlixBus kontynuuje pozyskiwanie partnerów autobusowych znad Wisły. Monachijska spółka oferująca przewozy autokarowe na terenie Niemiec oraz krajów Europy Środkowej i Zachodniej w ostatnich tygodniach podpisała umowy z pięcioma polskimi firmami, które obsłużą konkretne połączenia.

W bieżącym roku grono partnerów FlixBusa poszerzyło się aż o 10 polskich przedsiębiorstw oferujących przewozy autokarowe. Ponadto jeszcze w tym miesiącu zostaną wykonane pierwsze kursy na trasie Kraków-Zagrzeb.

„Powoli zamykamy listę polskich partnerów, którzy obsłużą naszą letnią siatkę połączeń. Do obecnego grona, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, dołączą jeszcze 2-3 lokalne firmy. Teraz już wszystkie nasze siły skupione są na pracach związanych z faktycznym startem nowego rozkładu, w tym na uzyskaniu brakujących licencji i uspójnieniu standardu na wszystkich naszych połączeniach” – zdradza Michał Leman, dyrektor zarządzający FlixBus Polska

Bogatą listę firm, które w sezonie letnim obsłużą siatkę połączeń FlixBusa, uzupełniły w ostatnim czasie GMF z Opola, PKS w Bydgoszczy, Usługi Autokarowe Mariusz Romańczuk z Milicza k. Wrocławia, Grabor z Tyńca Małego k. Wrocławia oraz TPO Pastuszak z Krakowa. Wymienione przedsiębiorstwa autobusowe, mogące pochwalić się długim doświadczeniem w branży przewozu osób, będą odpowiadały za zarządzanie flotą, natomiast po stronie niemieckiego operatora pozostanie dbanie o planowanie siatki połączeń, zaplecze technologiczne, a także marketing i sprzedaż.

„Firma GMF działa na polskim i europejskim rynku przewozu osób od 2010 roku, stawiając na jakość i profesjonalizm. Zdecydowaliśmy się na współpracę, ponieważ nasza wizja rynku zbiega się z wizją firmy FlixBus. Polska potrzebuje globalnego operatora autobusowego, który wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, stawia na wysokie standardy i bezpieczeństwo oraz dynamicznie rozwija siatkę połączeń” – twierdzi Bartłomiej Zaleski, Prezes Zarządu GMF.

14 kwietnia inauguracyjny kurs dla Flixbusa zrealizowała śląska firma INTER, która nawiązała współpracę z niemieckim operatorem miesiąc wcześniej. Aktualna siatka połączeń FlixBusa to blisko 250 tys. połączeń dziennie do 1700 miejsc w 27 krajach Europy. W ubiegłym roku charakterystycznymi zielono-pomarańczowymi autokarami podróżowało bagatela 40 milionów pasażerów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.