FlixBus poszerza listę partnerów przewozowych

0
453
FlixBus kontynuuje pozyskiwanie partnerów autobusowych znad Wisły. Monachijska spółka oferująca przewozy autokarowe na terenie Niemiec oraz krajów Europy Środkowej i Zachodniej w ostatnich tygodniach podpisała umowy z pięcioma polskimi firmami, które obsłużą konkretne połączenia.

W bieżącym roku grono partnerów FlixBusa poszerzyło się aż o 10 polskich przedsiębiorstw oferujących przewozy autokarowe. Ponadto jeszcze w tym miesiącu zostaną wykonane pierwsze kursy na trasie Kraków-Zagrzeb.

Reklama

„Powoli zamykamy listę polskich partnerów, którzy obsłużą naszą letnią siatkę połączeń. Do obecnego grona, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, dołączą jeszcze 2-3 lokalne firmy. Teraz już wszystkie nasze siły skupione są na pracach związanych z faktycznym startem nowego rozkładu, w tym na uzyskaniu brakujących licencji i uspójnieniu standardu na wszystkich naszych połączeniach” – zdradza Michał Leman, dyrektor zarządzający FlixBus Polska

Bogatą listę firm, które w sezonie letnim obsłużą siatkę połączeń FlixBusa, uzupełniły w ostatnim czasie GMF z Opola, PKS w Bydgoszczy, Usługi Autokarowe Mariusz Romańczuk z Milicza k. Wrocławia, Grabor z Tyńca Małego k. Wrocławia oraz TPO Pastuszak z Krakowa. Wymienione przedsiębiorstwa autobusowe, mogące pochwalić się długim doświadczeniem w branży przewozu osób, będą odpowiadały za zarządzanie flotą, natomiast po stronie niemieckiego operatora pozostanie dbanie o planowanie siatki połączeń, zaplecze technologiczne, a także marketing i sprzedaż.

„Firma GMF działa na polskim i europejskim rynku przewozu osób od 2010 roku, stawiając na jakość i profesjonalizm. Zdecydowaliśmy się na współpracę, ponieważ nasza wizja rynku zbiega się z wizją firmy FlixBus. Polska potrzebuje globalnego operatora autobusowego, który wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, stawia na wysokie standardy i bezpieczeństwo oraz dynamicznie rozwija siatkę połączeń” – twierdzi Bartłomiej Zaleski, Prezes Zarządu GMF.

14 kwietnia inauguracyjny kurs dla Flixbusa zrealizowała śląska firma INTER, która nawiązała współpracę z niemieckim operatorem miesiąc wcześniej. Aktualna siatka połączeń FlixBusa to blisko 250 tys. połączeń dziennie do 1700 miejsc w 27 krajach Europy. W ubiegłym roku charakterystycznymi zielono-pomarańczowymi autokarami podróżowało bagatela 40 milionów pasażerów.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.