Efektywny marketing hotelu – odcinek 3 (audycja Horeca Radio)

0
912
W trzecim odcinku cyklu audycji pt. „Efektywny marketing hotelu” Anna Wykurz, założycielka agencji mediowej We Do Media Group oraz firmy szkoleniowo-doradczej We Do Hotels podpowie, w jaki sposób budować lojalność wśród gości hotelu.

Anna Wykurz jest ekspertem do spraw komunikacji online i marketingu. Bierze aktywny udział w konferencjach branżowych oraz szkoleniach. Na co dzień pomaga hotelom budować wizerunek, rozwijać sprzedaż i optymalizować wydatki marketingowe. Tworzy strategie marketingowe, prowadzi kampanie sprzedażowe i działania wizerunkowe w Internecie, a także szkolenia. Jest autorką cyklu szkoleń „We Do Efektywna Sprzedaż”, dedykowanego działom sprzedaży, rezerwacji i pracownikom recepcji w obiektach hotelowych. Od października współprowadzi w Horeca Radio cykl audycji pt. „Efektywny marketing hotelu”, w których opowiada, na czym polega nowoczesny marketing w branży hotelarskiej.

Zapraszamy do wysłuchania audycji pt. „Budowanie lojalności wśród gości hotelu”.

„Pierwsze skojarzenie z lojalnością to plastikowa czy tekturowa karta, których ludzie mają w portfelach dziesiątki, oraz promocje. Nie uważam jednak, że lojalność to zarządzanie ceną. Promocje to tak naprawdę leniwe zagrania marketingowe, które mają na celu uzyskanie szybkiej sprzedaży.”

Anna Wykurz, CEO We Do Media Group

Pobierz audycję w formacie MP3

Partnerzy audycji:

        

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.