Efektywny marketing hotelu – odcinek 2 (audycja Horeca Radio)

1
60
W drugim odcinku cyklu audycji pt. „Efektywny marketing hotelu” Anna Wykurz, założycielka agencji mediowej We Do Media Group i firmy szkoleniowo doradczej We Do Hotels podpowie m.in. na co zwracać uwagę przy budowaniu spójnej komunikacji marketingowej.

Anna Wykurz jest ekspertem do spraw komunikacji online i marketingu. Bierze aktywny udział w konferencjach branżowych oraz szkoleniach. Na co dzień pomaga hotelom budować wizerunek, rozwijać sprzedaż i optymalizować wydatki marketingowe. Tworzy strategie marketingowe, prowadzi kampanie sprzedażowe i działania wizerunkowe w Internecie, a także szkolenia. Jest autorką cyklu szkoleń „We Do Efektywna Sprzedaż”, dedykowanego działom sprzedaży, rezerwacji i pracownikom recepcji w obiektach hotelowych. Od października współprowadzi w Horeca Radio cykl audycji pt. „Efektywny marketing hotelu”, w których opowiada, na czym polega nowoczesny marketing w branży hotelarskiej.

Zapraszamy do wysłuchania audycji z cyklu „Efektywny marketing hotelu” pt. „Spójność komunikacji: Na pierwsze wrażenie masz tylko 3 sekundy.”

„Należy pamiętać, że to, w jaki sposób komunikujemy się on-line stanowi obietnicę i ważne, aby została ona spełniona po przyjeździe gościa do hotelu. Trzeba więc dać temu świadectwo, a nie tylko słowo w Internecie”

Anna Wykurz, CEO We Do Media Group

Pobierz audycję w formacie MP3

Partnerzy audycji:

        

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.