Aviko uczestnikiem hotelowego BSD Online

0
40
Advertisement

Zapraszamy do wzięcia udziału w pierwszym w Polsce spotkaniu biznesowym relacji kupiec/dostawca w formie online. Letnia edycja wydarzenia wystartuje 28 lipca we wtorek i potrwa do środy. To nowatorskie rozwiązanie jest doskonałym sposobem na spotkanie się kilkudziesięciu dostawców produktów i usług dla branży hotelowej, z osobami, które uczestniczą w procesie zakupowym. Do uczestników wydarzenia dołączyła firma Aviko.

Aviko – firma, której początek sięga 1962 roku – jest obecnie jedną z czterech największych firm produkujących produkty ziemniaczane na świecie. Aviko  posiada  22% udział w Europie oraz 8% udział na rynku światowym. Firma wspierana finansowo przez holenderski koncern Royal Cosun, z rocznym obrotem 1.9 biliona euro,  nieustannie inwestuje w swój dalszy rozwój. Obecna pozycja rynkowa to efekt  wieloletniego doświadczenia, szerokiej wiedzy o produktach oraz usprawniania procesów logistycznych. Dzięki nowoczesnym zakładom produkcyjnym, jesteśmy w stanie dostarczyć szeroką gamę wysokiej jakości produktów ziemniaczanych; od frytek, specjalności ciętych i puree , poprzez placki i produkty schłodzone do przekąsek oraz gratinów.

Royal Cosun

Aviko jest częścią koncernu Royal Cosun – organizacji z ponad 100-letnim doświadczeniem w przetwórstwie produktów rolnych w produkty finalne i składniki spożywcze. Z takimi markami jak Suiker UnieVan Gilse  i Aviko, koncern ten jest obecny w przemyśle spożywczym, zarówno w gastronomii, jak i w kanale detalicznym.

Royal Cosun łącznie liczy około 10,000 członków /udziałowców i zatrudnia więcej niż 4,000 pracowników. Royal Cosun przywiązuje coraz większą rolę do Corporate Social Responsibility.

Każdy biznes powinien być oparty na mocnych fundamentach, które mają wpływ na jego dalszy rozwój i sukces. Postawiliśmy nacisk na 3 podstawowe filary: wzajemne inspirowanie się pomysłami, budowanie silnych i partnerskich więzi w biznesie oraz zrozumienie potrzeb i oczekiwań naszych klientów.

Podstawową wartością mającą wpływ na naszą działalność jest jednak konsument/ Gość restauracji – to on decyduje o sukcesie w gastronomii, zarówno naszego bezpośredniego klienta (restauracja), jak i naszym.

Przedstawicieli firm, które również chciałyby w ten sposób promować swoją markę, zachęcamy do kontaktu drogą mailową oraz poprzez formularz. To doskonała okazja, aby mimo skomplikowanej sytuacji spowodowanej koronawirusem podtrzymać, a nawet nawiązać nowe kontakty biznesowe. 

Patronat na wydarzeniem sprawuje Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego – IGHP.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.