Autorski koncept grupy Gastromall zadebiutuje latem

0
1344
Gastromall Group otworzy w Katowicach restaurację, której największym atutem ma być różnorodna kuchnia dostosowana do potrzeb pracowników biurowca oraz gości z zewnątrz, jak również cyklicznych wydarzeń specjalnych. Nowy koncept gastronomiczny będzie zlokalizowany na parterze biurowca .KTW I i zajmie powierzchnię ok. 480 m2. Inauguracja przewidziana jest na lipiec 2018.

Siedziba nowego lokalu Gastromall Group znajduje się w okolicy Hali Widowiskowo-Sportowej Spodek i Strefy Kultury. Właśnie atrakcyjna lokalizacja była jednym z głównych czynników, który skłonił firmę do stworzenia w tym miejscu autorskiego konceptu mającego zaspokoić oczekiwania zarówno pracowników obiektu, jak i gości zewnętrznych.

„Jesteśmy zaszczyceni, że znaleźliśmy się w gronie najemców .KTW I. Budynek zachwycił nas swoją formą, świetną dostępnością komunikacyjną oraz bliskością najważniejszych dla mieszkańców Katowic obiektów, m.in. Spodka, Muzeum Śląskiego i NOSPRu. Jesteśmy przekonani, że nasze propozycje będą zgodne ze strategią inwestora, a zarazem znajdą uznanie codziennych gości restauracji” – powiedział Piotr Niemiec, właściciel Gastromall Group, cytowany przez portal propertynews.pl

Lokal usytuowany zostanie w zachodniej części budynku, z wejściem od strony Placu Honorowego przed Spodkiem. Strefa typowo lunchowa, pod szyldem City Break, zaserwuje gościom tradycyjne śniadania, lunche oraz bogaty wybór deserów i przekąsek. Restauracja Isto ma natomiast stwarzać odpowiednie warunki do spotkań biznesowych, ale także tych mniej formalnych, zachęcając wyrafinowanym menu a’la carte, o które zadba Szef Kuchni – Patryk Dusza.

Wystrój obu stref został urządzony zgonie z najnowszymi trendami. W części dziennej dominować będą konstrukcje z naturalnego drewna oraz rośliny filtrujące powietrze, z kolei wnętrze restauracji – zgodnie z wizją projektantów – będzie eleganckie i nowoczesne, pełne światła i pięknych detali.

Źródło: propertynews.pl

Grupa Gastromall to zintegrowana, uzupełniająca się współpraca dwóch firm – Olimp i Alaska. Zarządzana przez Piotra Niemca spółka funkcjonuje na rynku gastronomicznym już od kilkunastu lat. Celem strategicznym grupy jest tworzenie sieci restauracji, kawiarni i lodziarni, jak również nowych konceptów gastronomicznych. Obecnie w portfolio Gastromalla znajduje się ponad 50 lokali (m.in. marki Olimp, Companeros, Cesare Ristorante, Lovit, Point Frappe, The Foodies, Like Thai).

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.