[RAPORT] Jak będzie, czyli rynek spotkań w Polsce oczami klienta

0
867

W ostatnich miesiącach wiele uwagi poświęcono sytuacji, w jakiej znalazły się hotele. W miarę jak znoszone były kolejne obostrzenia badano nastroje gości pod kątem wakacyjnych planów, sytuację w branży noclegowej oczami hotelarzy czy zmiany poziomu rezerwacji bezpośrednich. O ile powrót do gry obiektów typowo noclegowych i spa wydawał się dość oczywisty, o tyle obiekty (nie tylko hotele konferencyjne, ale też centra eventowe), funkcjonujące w oparciu o aktywność gościa MICE’owego, stanęły przed dużym wyzwaniem.

Zmierzyć się musiały z jednej strony ze zmieniającymi się obostrzeniami i rygorami dystansu społecznego, a z drugiej strony z niewiadomą, co do nastrojów swoich klientów B2B. I właśnie ten duży poziom niepewności co decyzji organizatorów spotkań skłonił nas do przeprowadzenia ankiety i skierowania jej nie do przedstawicieli branży hotelarskiej, ale jej klientów.

Zależało nam, aby ustalić, czy – mimo nowej rzeczywistości, która staje się nową normalnością – nastąpi powrót do wydarzeń w klasycznej formule bezpośrednich spotkań, kiedy to może nastąpić, jak pandemia przełożyła się na kondycje przedsiębiorstw/firm oraz czy zmieniła optykę zleceniodawców w kwestii zakresu i sposobu współpracy z obiektami. Mam nadzieję, że wnioski przedstawione w raporcie pozwolą obiektom podjąć konkretne działania, których kierunek  zapewni im w niedługim czasie możliwość odbudowania rynku spotkań – mówi Eliza Kozica-Kamińska Dyrektor ds. Szkoleń Idea Profit.

ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z RAPORTEM

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.