Zmiany personalne w grupie Dobry Hotel

0
515

Grupa Dobry Hotel, operator hotelowy, ogłosiła zmiany w swoim zespole zarządzającym. Z początkiem nowego roku dołączyli do firmy nowi menadżerowie, którzy mają przyczynić się do dalszego rozwoju i usprawnienia działalności grupy.

Ewa Michalowska została mianowana dyrektor ds. zarządzania przychodami Grupy Dobry Hotel. Z ponad 20-letnim doświadczeniem zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym, w tym pracą w sieci Domina Hotels & Resorts oraz w hotelach Hilton Resort i Ocean Key Resort, wnosi wiedzę i umiejętności w zakresie zarządzania hotelami i internetowymi systemami rezerwacji.

Łukasz Gendera objął stanowisko dyrektora operacyjnego w regionie północnym, obejmującym hotele w Trójmieście i Jastarni. Jego kariera hotelarska rozpoczęła się w 2000 roku w sieci Qubus Hotel. Doświadczenie zdobywał jako manager i trener wewnętrzny F&B, a także zarządzając gastronomią w hotelach, takich jak Hotel Velaves i Hotel Słoneczny Młyn. W swojej karierze odpowiadał za otwarcie i zarządzanie działem gastronomii w kilku hotelach, w tym Diune Hotel 5*, Hotel Radisson Świnoujście 5*, Hotel Hilton Świnoujście 5*, Hotel Radisson Szklarska Poręba 4*, Hotel Radisson Kołobrzeg 4*. Ostatnio pełnił funkcję dyrektora Hotelu Royal Tulip Sand 5* w Kołobrzegu oraz współpracował z Hotelem Senator 4* w Dźwirzynie.

Piotr Rudziński, dotychczasowy dyrektor operacyjny w regionie północnym, awansował na stanowisko dyrektora ds. jakości w Grupie Dobry Hotel. Z branżą hotelarską związany jest od 23 lat, rozpoczynając karierę w sieci Qubus. W Grupie Dobry Hotel pełnił różne funkcje zarządcze, począwszy od zarządzania restauracją, aż po stanowiska dyrektora regionalnego i operacyjnego.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.