Idea Profit wprowadza na rynek nowy produkt

0
392

Idea Profit, producent Horeca Idea, systemu do zarządzania relacjami i obsługą wydarzeń, wprowadził właśnie na rynek swój najnowszy produkt Horeca Menu. To interaktywna karta restauracyjna. Nowe narzędzie powstało w oparciu o badanie rynku i zidentyfikowane na jego podstawie potrzeby restauratorów, hotelarzy i ich gości.

Cyfrowa karta menu działa w oparciu o kody QR, jest intuicyjna i chętnie wykorzystywana przez gości oraz łatwa w obsłudze od strony administracyjnej. Dodatkowym atutem jest wyszukiwarka potraw, która umożliwia w dogodny sposób przefiltrowanie menu i znalezienie np. potraw bezglutenowych czy dań dla dzieci. Działanie Horeca Menu opiera się na 4 prostych krokach, dzięki którym umieszcza się w systemie menu restauracyjne oraz inne oferty, np. sezonowe, room-service itp. Goście zapoznają się z menu skanując indywidualny dla danego obiektu kod QR i odczytują menu na swoich smartfonach. Program umożliwia też udostępnianie klientom dynamicznego linku z menu oraz publikowanie go w mediach społecznościowych.

Rozwiązanie zdecydowanie podąża z duchem czasu – zapewnia bezpieczeństwo gości nie pomijając aspektu komfortu obsługi. Dodatkowo, obniża koszty po stronie restauracji redukując konieczność  druku i dezynfekcji kart.

Reklama

Więcej szczegółów www.horecamenu.pl

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
Captcha verification failed!
Ocena użytkownika captcha nie powiodła się. proszę skontaktuj się z nami!