Zarządzanie personelem – klient wewnętrzny i „dzień cudzoziemca” – case study

0
188
Advertisement
Podczas wiosennej edycji konferencji Hotel Meeting 2019, która odbędzie się już 15 kwietnia, Dyrektor Generalna Airport Hotel Okęcie, Elżbieta Nitsze – podpowie jak zarządzać personelem.

Elżbieta Nitsze jest absolwentką prestiżowej szkoły hotelarskiej w Wiśle. Studiowała zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej. Obecnie zarządza rozbudowanym w 2014 roku czterogwiazdkowym hotelem Airport Okęcie. Od 10 lat współpracuje jako trener w Akademii Hotelarza. Jest autorką wielu artykułów na łamach prasy branżowej, w tym wielu o skutecznej sprzedaży.

W trakcie swojej ponad 20-letniej działalności w branży, Elżbieta Nitsze pracowała między innymi w Warsaw Marriott Hotel, Sheraton Warsaw Hotel & Towers, prowadziła własną działalność konsultingową i szkoleniową w obszarze hotelarstwa, a do 2014 roku przez 6 lat związana była z siecią hoteli Elbest Hotels, najpierw jako drektor generalny nowego Hotelu Krynica**** w Krynicy- Zdroju, a później jako dyrektor sprzedaży i marketingu całej grupy hotelowej. Dzisiaj, jako dyrektor generalny hotelu Airport Hotel Okęcie oraz jako trener hotelarstwa, koncentruje się na wdrażaniu nowoczesnych konceptów Total Customer Experience, Komunikacji Nieantagonizującej oraz Inżynierii Sprzedaży Transformacyjnej w tej branży.

Nagrodzona tytułem „Dyrektor generalny hotelu niezależnego” w konkursie Hotelarz Roku 2015, organizowanym przez „Hotelarza” i Horwath HTL. W roku 2017 ukończyła General Managers Program organizowany przez prestiżową Cornell’s School of Hotel Administration przy Cornell Univeristy. SHA jako jedyna uczelnia hotelarska ma akredytację AACSB, a organizowany przez nią GMP jest jedynym programem hotelarskim wśród programów uniwersyteckich w Ivy League.

Podczas wiosennej edycji konferencji Hotel Meeting 2019 Elżbieta Nitsze wygłosi prezentację pt. „Zarządzanie personelem – klient wewnętrzny i „dzień cudzoziemca” – case study”. W trakcie swojego wystąpienia podpowie jak zarządzać personelem.

Zapraszamy do zapoznania się z agendą wystąpień tegorocznych prelegentów na oficjalnej stronie internetowej konferencji Hotel Meeting 2019.

Obowiązuje zasada „kto pierwszy, ten lepszy”, zatem zachęcamy do błyskawicznej rezerwacji za pomocą platformy Evenea.



Istnieje możliwość odebrania darmowych wejściówek, wystarczy zgłosić kupca do formuły Business Seed Dating.

Poniżej kod QR do wydarzenia na Facebook-u

Hotel Meeting to cykliczna konferencja, podczas której eksperci i praktycy branży hotelarskiej mają okazję, by wymienić się wiedzą i doświadczeniem oraz dyskutować na ważne, zawodowe tematy. To również doskonała okazja do zdobycia nowych kontaktów biznesowych w ramach Business Speed Dating – ekspresowych spotkań hotelarzy i dostawców produktów/usług dla branży HoReCa.

Jako organizator konferencji, zapewniamy uczestnikom dogodne warunki, by spotkania te były jak najbardziej efektywne i owocowały licznymi sukcesami zawodowymi.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.