Hyatt ogłasza wyniki za pierwszy kwartał 2022 r.

0
1128

Sieć Hyatt opublikowała wyniki za pierwszy kwartał bieżącego roku. Wzrost RevPAR w całym systemie w marcu i dalszy wzrost w kwietniu.

Strata netto przypisywana firmie Hyatt wyniosła 73 mln USD w pierwszym kwartale 2022 r., w porównaniu ze stratą netto przypisywaną firmie Hyatt w wysokości 304 mln USD w pierwszym kwartale 2021 r. Skorygowana strata netto przypisywana firmie Hyatt wyniosła 36 mln USD w pierwszym kwartale 2022 r., w porównaniu ze skorygowaną stratą netto przypisywaną firmie Hyatt w wysokości 363 mln USD w pierwszym kwartale 2021 r.

„Jesteśmy w optymalnej sytuacji na tym etapie ożywienia gospodarczego, czego dowodem jest dynamika naszych wyników w tym kwartale” – powiedział Mark S. Hoplamazian, prezes i dyrektor generalny Hyatt Hotels Corporation. „Rekordowy poziom popytu na usługi turystyczne stanowił prawie 60% przychodów z pokoi w kwartale, a nasze ośrodki wypoczynkowe i obiekty all-inclusive nadal osiągały lepsze wyniki. Spodziewamy się, że w nadchodzących miesiącach tempo ożywienia będzie się zwiększać i umacniać, o czym świadczy duża liczba aktualnych i przyszłych rezerwacji na podróże biznesowe i grupowe. Nasze prognozy na pozostałą część roku pozostają bardzo optymistyczne, a wskaźnik RevPAR w całym systemie w kwietniu jeszcze bardziej przyspieszy w porównaniu z marcem.”

Wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2022 r. w porównaniu z pierwszym kwartałem 2021 r. przedstawiają się następująco:

Strata netto zmniejszyła się do 73 mln USD ze straty w wysokości 304 mln USD.
Skorygowany wskaźnik EBITDA wzrósł do 169 mln USD ze straty w wysokości 20 mln USD.
Apple Leisure Group („ALG”) wygenerowała skorygowany zysk EBITDA w wysokości 56 mln USD.
Skorygowana EBITDA nie uwzględnia odroczeń netto ALG w wysokości 24 mln USD oraz finansowanych kontraktów netto w wysokości 7 mln USD.
Porównywalny wskaźnik RevPAR dla całego systemu wzrósł w pierwszym kwartale 2022 r. o 107% do 93,98 USD, a porównywalny wskaźnik RevPAR dla hoteli w Stanach Zjednoczonych wzrósł o 126% do 104,45 USD.
Porównywalny wskaźnik RevPAR w hotelach własnych i dzierżawionych wzrósł o 217% do 143,50 USD, a marża operacyjna w porównywalnych hotelach własnych i dzierżawionych poprawiła się do 26,9% w pierwszym kwartale 2022 r.
Wskaźnik RevPAR netto dla pakietów all inclusive wyniósł 204,66 USD, a średnia dzienna stawka – 309,90 USD.

Wzrost liczby pokoi netto w całym systemie w pierwszym kwartale 2022 r. wyniósł 18,6%. Bez uwzględnienia przejęcia ALG, wzrost liczby pokoi netto wyniósł 5,2%.

Pula realizowanych umów o zarządzanie lub franczyzę wzrosła o 13% do około 113 000 pokoi. Wyłączając przejęcie ALG, liczba pokoi w przygotowaniu wzrosła o 5% do około 105 000.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.