McDonald’s Polska z nowym Dyrektorem Marketingu

0
668
Fot.: Materiały prasowe McDonalds Polska

Michał Arament, dotychczasowy Senior Marketing Manager, od 1 sierpnia obejmie stanowisko Head of Marketing Department w polskim oddziale McDonald’s.

Michał Arament związany jest z marką od dwóch lat. Jako Senior Marketing Manager odpowiadał za rozwój strategicznych platform komunikacyjnych i produktowych, tj. wielokrotnie nagradzane Maestro i Supreme Chicken oraz za kategorię Family. W nowej roli szefa marketingu będzie odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategicznych planów marketingowych firmy oraz rozwój wizerunku McDonald’s.

Przed dołączeniem do McDonald’s pracował w firmie Unilever (marki Knorr, Algida czy Lipton i Saga) oraz Pepsico, gdzie zarządzał kategorią napojów gazowanych (Pepsi, Mirinda, 7Up, Mountain Dew) osiągając w tym czasie rekordowo wysokie udziały rynkowe.

Arament zastąpi na stanowisku dyrektora marketingu Tomasza Dębowskiego, który po blisko 5 latach awansował w europejskich strukturach firmy i obejmie stanowisko Vice President and Chief Marketing Officer McDonald’s w Niemczech.

Gratuluję Michałowi awansu. Po dwóch latach pracy w McDonald’s Polska Michał jest znakomicie przygotowany do objęcia stanowiska Dyrektora Marketingu. Jego doświadczenie i osiągniecia w pracy nad sprawdzonymi platformami, na które stawiamy i znajomość marki, jest gwarantem stabilnego rozwoju naszej marki. Jednocześnie gratuluję Tomaszowi Dębowskiemu awansu w strukturach europejskich. To dowód, że sukcesy naszego rynku są dostrzegane przez nasz globalny system – powiedział Adam Pieńkowski, Dyrektor Generalny McDonald’s Polska.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.