X Hotel Meeting za nami. Wyjątkowy, zaskakujący, merytoryczny, najlepszy

0
1632

Jubileuszowa, X edycja konferencji hotelarzy Hotel Meeting została oceniona przez uczestników bardzo wysoko. 12 maja w Gdańsku spotkało się mnóstwo hotelarzy, którzy niejednokrotnie mówili o konferencji, że to merytorycznie najlepsze wydarzenie w jakim brali udział. Zobacz dlaczego.

Przypomnijmy, że konferencja miała bardzo jasno określoną tematykę, która dotyczyły roli ludzi w hotelarstwie. A więc rozmawialiśmy o tym elemencie, bez którego hotele nie istnieją. Główne wątki to wynagrodzenia pracowników, premie, prowizje, różnice pokoleniowe czy dbanie o dobrostan personelu w trudnych sytuacjach. Jednym słowem były to najważniejsze tematy, z którymi na co dzień borykają się hotelarze.

Konferencję otworzyła prezentacja Magdy Dąbrowskiej z Grupy Progres, która zaprezentowała wiele danych z rynku pracy, w tym informacje z jakimi sektorami hotelarze walczą o pracowników. Poniżej znajdziecie prezentację.

Panel dyskusyjny dotyczący systemów prowizyjnych i premiowych dla recepcji, sprzedaży i F&B był bardzo praktyczny. Poprowadził go Tomasz Pieniążek z Mumotive Group. Ewa Słodczyk ze Scandinavia Resort opowiedziała o systemach wynagradzania pracowników recepcji, Karol Ronowski o tym jak premiować działy sprzedaży. Opowiedział także, że w jego hotelu najlepsi pracownicy otrzymują nowe BMW! W ciągłym użyciu był elektorniczny flipchart Samsunga, na którym m.in. Maciej Rogowski rozpisywał systemy wynagradzania pracowników działu gastronomii. Warto dodać, że Maciej ma opracowany system, który wdrożył już w wielu obiektach i który sprawdza się w praktyce. Zainteresowanych szczegółami odsyłamy do Berio Consulting.

Krzysztof Kaliciński poprowadził panel dyskusyjny o różnicach pokoleniowych. Do rozmowy zaprosił hotelarzy w różnym wieku, a więc mogliśmy posłuchać jakie wyzwania, ale i jakie sposoby, by radzić sobie z różnicami mają Andrzej Przeniosło z Hotelu Nosselia, Aleksandra Nowak-Łobrów z Folwarku Łękuk czy Weronika Frymarska z Jeleń Resort&Spa. To była świetna dyskusja, która pokazała różne punkty widzenia na podobne problemy.

Fenomenalne wystąpienie miała Anna Urbańska z firmy Structogram DNA w Biznesie. Opowiadała o tym jak wiedza o mózgu pozwala zrozumieć różne zachowania gości hotelowych i oczywiście odpowiednio reagować czy wręcz projektować usługi. Uczestnicy oglądali prezentację z zapartym tchem, a po wystąpieniu do prelegentki ustawiła się kolejka rozmówców.

Ostatnim panel dyskusyjny poprowadziła Joanna Dąbrowa z sieci Puro Hotels, a dotyczył on roli HR w sytuacjach kryzysowych. Kamila Wódczyńska z Puro Gdańsk, Anna Kopienka z Cesarskich Ogrodów oraz Anika Westwood z AM Consulting rozmawiały o tym jakie wyzwania miały dotyczące pracowników zarówno podczas pandemii jak i na początku wojny. Padło tu wiele konkretnych działań, które były realizowane w hotelach reprezentowanych przez panelistki.

Na dobre trzeba poczekać, więc prezentacja Gorana Yordanova odbyła się w ostatnim bloku, a dotyczyła motywacji menedżerów, wypalenia zawodowego ale także pasji do zawodu hotelarza. Goran pierwszy raz wystąpił w Polsce, a na codzień reprezentuje jedną z najbardziej znanych uczelni hotelowych na świecie Les Roches ze Szwajcarii.

Na sam koniec obył się Hyde Park, czyli panel, w którym uczestnicy dyskutowali między sobą. Każdy mógł zadać pytanie i prosić publikę o odpowiedź. Nie trzeba było długo czekać na rozwinięcie dyskusji, wręcz została przedłużona o 30 minut.

Dziękujemy wszystkim występującym, uczestnikom i partnerom wydarzenia, bez których to wydarzenie nie mogłoby się odbyć.

Wieczorem odbyła się oficjalna gala Inspiratorzy Hotelarstwa oraz Hotelowe Party – impreza integrująca uczestników konferencji. Zdjęcia, materiały wideo oraz pełna relacja z tej części w kolejnym materiale.

Już dziś zapraszamy na XI edycję Hotel Meeting do Krakowa! Spotykamy się w grudniu, a szczegóły przedstawimy wkrótce!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.