X Hotel Meeting za nami. Wyjątkowy, zaskakujący, merytoryczny, najlepszy

0
590

Jubileuszowa, X edycja konferencji hotelarzy Hotel Meeting została oceniona przez uczestników bardzo wysoko. 12 maja w Gdańsku spotkało się mnóstwo hotelarzy, którzy niejednokrotnie mówili o konferencji, że to merytorycznie najlepsze wydarzenie w jakim brali udział. Zobacz dlaczego.

Przypomnijmy, że konferencja miała bardzo jasno określoną tematykę, która dotyczyły roli ludzi w hotelarstwie. A więc rozmawialiśmy o tym elemencie, bez którego hotele nie istnieją. Główne wątki to wynagrodzenia pracowników, premie, prowizje, różnice pokoleniowe czy dbanie o dobrostan personelu w trudnych sytuacjach. Jednym słowem były to najważniejsze tematy, z którymi na co dzień borykają się hotelarze.

Konferencję otworzyła prezentacja Magdy Dąbrowskiej z Grupy Progres, która zaprezentowała wiele danych z rynku pracy, w tym informacje z jakimi sektorami hotelarze walczą o pracowników. Poniżej znajdziecie prezentację.

Grupa Progres

Panel dyskusyjny dotyczący systemów prowizyjnych i premiowych dla recepcji, sprzedaży i F&B był bardzo praktyczny. Poprowadził go Tomasz Pieniążek z Mumotive Group. Ewa Słodczyk ze Scandinavia Resort opowiedziała o systemach wynagradzania pracowników recepcji, Karol Ronowski o tym jak premiować działy sprzedaży. Opowiedział także, że w jego hotelu najlepsi pracownicy otrzymują nowe BMW! W ciągłym użyciu był elektorniczny flipchart Samsunga, na którym m.in. Maciej Rogowski rozpisywał systemy wynagradzania pracowników działu gastronomii. Warto dodać, że Maciej ma opracowany system, który wdrożył już w wielu obiektach i który sprawdza się w praktyce. Zainteresowanych szczegółami odsyłamy do Berio Consulting.

Krzysztof Kaliciński poprowadził panel dyskusyjny o różnicach pokoleniowych. Do rozmowy zaprosił hotelarzy w różnym wieku, a więc mogliśmy posłuchać jakie wyzwania, ale i jakie sposoby, by radzić sobie z różnicami mają Andrzej Przeniosło z Hotelu Nosselia, Aleksandra Nowak-Łobrów z Folwarku Łękuk czy Weronika Frymarska z Jeleń Resort&Spa. To była świetna dyskusja, która pokazała różne punkty widzenia na podobne problemy.

Fenomenalne wystąpienie miała Anna Urbańska z firmy Structogram DNA w Biznesie. Opowiadała o tym jak wiedza o mózgu pozwala zrozumieć różne zachowania gości hotelowych i oczywiście odpowiednio reagować czy wręcz projektować usługi. Uczestnicy oglądali prezentację z zapartym tchem, a po wystąpieniu do prelegentki ustawiła się kolejka rozmówców.

Ostatnim panel dyskusyjny poprowadziła Joanna Dąbrowa z sieci Puro Hotels, a dotyczył on roli HR w sytuacjach kryzysowych. Kamila Wódczyńska z Puro Gdańsk, Anna Kopienka z Cesarskich Ogrodów oraz Anika Westwood z AM Consulting rozmawiały o tym jakie wyzwania miały dotyczące pracowników zarówno podczas pandemii jak i na początku wojny. Padło tu wiele konkretnych działań, które były realizowane w hotelach reprezentowanych przez panelistki.

Na dobre trzeba poczekać, więc prezentacja Gorana Yordanova odbyła się w ostatnim bloku, a dotyczyła motywacji menedżerów, wypalenia zawodowego ale także pasji do zawodu hotelarza. Goran pierwszy raz wystąpił w Polsce, a na codzień reprezentuje jedną z najbardziej znanych uczelni hotelowych na świecie Les Roches ze Szwajcarii.

Na sam koniec obył się Hyde Park, czyli panel, w którym uczestnicy dyskutowali między sobą. Każdy mógł zadać pytanie i prosić publikę o odpowiedź. Nie trzeba było długo czekać na rozwinięcie dyskusji, wręcz została przedłużona o 30 minut.

Dziękujemy wszystkim występującym, uczestnikom i partnerom wydarzenia, bez których to wydarzenie nie mogłoby się odbyć.

Wieczorem odbyła się oficjalna gala Inspiratorzy Hotelarstwa oraz Hotelowe Party – impreza integrująca uczestników konferencji. Zdjęcia, materiały wideo oraz pełna relacja z tej części w kolejnym materiale.

Już dziś zapraszamy na XI edycję Hotel Meeting do Krakowa! Spotykamy się w grudniu, a szczegóły przedstawimy wkrótce!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.