Warszawska Hala Koszyki coraz popularniejsza

0
1169
W zeszłym roku Halę Koszyki odwiedziło prawie trzy miliony gości. Hala zgodnie z koncepcją inwestora pełni funkcję restauracyjno-targową. Miejsce jest obowiązkowym punktem na gastronomicznej mapie Warszawy zarówno dla mieszkańców jak i dla odwiedzających stolicę turystów.

W sierpniu zeszłego roku, obiekt w zarządzanie właścicielskie przejęła firma Globalworth. Priorytetem dla firmy jest poszerzanie oferty tak, żeby dostarczała kulturę i sztukę na najwyższym poziomie. Tylko w 2018 roku w Hali zorganizowano ponad 300 wydarzeń z czego połowa to spotkania artystyczne.

„Prawie 3 mln odwiedzających w 2018 roku to dla nas olbrzymie wyróżnienie i dowód na to, że Hala Koszyki jest wyjątkowym miejscem na mapie Warszawy. Pokazuje, jak zrewitalizowany obiekt historyczny może połączyć wiele funkcji i przemienić się w ulubione miejsce spotkań, siedzibę firmy czy miejsce zakupów. To właśnie różnorodność Koszyków zapewniła nam komplet gości nawet podczas tzw. niedziel niehandlowych – powiedział Head of Property and Asset Management w firmie Globalworth Poland Remigiusz Królikowski.

To zabytkowe miejsce, które w 1965 roku wpisano do rejestru zabytków, zostało oddane do użytkowania po rewitalizacji w 2016 roku. Obecny wygląd zawdzięcza pracowni JEMS Architekci. Wartość inwestycji to około 115 mln zł. W obiekcie poza częścią gastronomiczną znajdują się biura oraz część targowa. Część powierzchni przeznaczono na ekspozycję sztuki. Na poziomie -2 powstał parking dla kilkuset aut. Kompleks poza Halą składa się jeszcze z dwóch nowo wybudowanych biurowców.

Reklama

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
Captcha verification failed!
Ocena użytkownika captcha nie powiodła się. proszę skontaktuj się z nami!