Warszawska Hala Koszyki coraz popularniejsza

0
312
Advertisement
W zeszłym roku Halę Koszyki odwiedziło prawie trzy miliony gości. Hala zgodnie z koncepcją inwestora pełni funkcję restauracyjno-targową. Miejsce jest obowiązkowym punktem na gastronomicznej mapie Warszawy zarówno dla mieszkańców jak i dla odwiedzających stolicę turystów.

W sierpniu zeszłego roku, obiekt w zarządzanie właścicielskie przejęła firma Globalworth. Priorytetem dla firmy jest poszerzanie oferty tak, żeby dostarczała kulturę i sztukę na najwyższym poziomie. Tylko w 2018 roku w Hali zorganizowano ponad 300 wydarzeń z czego połowa to spotkania artystyczne.

„Prawie 3 mln odwiedzających w 2018 roku to dla nas olbrzymie wyróżnienie i dowód na to, że Hala Koszyki jest wyjątkowym miejscem na mapie Warszawy. Pokazuje, jak zrewitalizowany obiekt historyczny może połączyć wiele funkcji i przemienić się w ulubione miejsce spotkań, siedzibę firmy czy miejsce zakupów. To właśnie różnorodność Koszyków zapewniła nam komplet gości nawet podczas tzw. niedziel niehandlowych – powiedział Head of Property and Asset Management w firmie Globalworth Poland Remigiusz Królikowski.

To zabytkowe miejsce, które w 1965 roku wpisano do rejestru zabytków, zostało oddane do użytkowania po rewitalizacji w 2016 roku. Obecny wygląd zawdzięcza pracowni JEMS Architekci. Wartość inwestycji to około 115 mln zł. W obiekcie poza częścią gastronomiczną znajdują się biura oraz część targowa. Część powierzchni przeznaczono na ekspozycję sztuki. Na poziomie -2 powstał parking dla kilkuset aut. Kompleks poza Halą składa się jeszcze z dwóch nowo wybudowanych biurowców.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.