Telewizja hotelowa (Horeca Radio)

0
803
Przypominamy audycję z cyklu „Studio Trendy” w której Rafał Krzycki z Magdaleną Kachniewską rozmawiają o telewizji hotelowej i jej możliwościach. Wytykają błędy w wykorzystaniu tego kanału komunikacji, ale też wskazują dobre przykłady i ciekawe zastosowania.


Magdalena Kachniewska jest trenerką biznesu, renomowanym doradcą przedsiębiorstw i organizacji turystycznych. Doświadczenie menedżerskie gromadziła w instytucjach państwowych i prywatnych (w tym jako Prezes Zarządu spółki Efekt Hotele S.A, Dyrektor Generalny hoteli Best Western Krakow Premier i Express by Holiday w Krakowie oraz członek Rady Nadzorczej Europejskiego Funduszu Hipotecznego). Jest autorką ponad 200 publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu zarządzania, marketingu oraz hotelarstwa i turystyki, a także licznych ekspertyz dotyczących rynku turystycznego w Polsce, realizowanych na zlecenie Departamentu Turystki Ministerstwa Sportu i Turystyki, Polskiej Organizacji Turystycznej, Głównego Urzędu Statystycznego oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego.

Od października Magdalena Kachniewska współprowadzi również w Horeca Radio cykl audycji pt. „Studio Trendy”, w których informuje o nowych tendencjach i kierunkach w branżach turystycznej oraz hotelarskiej.

„To co powinna nam dawać taka telewizja hotelowa, czy inne systemy zbierania danych to jest to że one pozwalają nam zdefiniować sposób zachowania się gościa, spędzania czasu, co go interesuje (…)”

Magdalena Kachniewska, Profesor w Katedrze Turystyki SGH, prowadząca branżowe szkolenia i audyty

Partnerzy audycji:

        

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.