W oparach luksusu odc. 10 – Guest Experience jako narzędzie budowania lojalności gości (Horeca Radio)

0
271
Advertisement

Guest Experience w praktyce! Hubert Przydryga (Novotel Wrocław Centrum) oraz Grzegorz Zygmunt (Mercure Kraków Stare Miasto) są gośćmi Karola Webera i Rafała Krzyckiego. Opowiadają w praktyce jak wygląda ich praca, na czym polega guest experience i ile na tym można zarobić! Tak zarobić! Bardzo pozytywny odcinek, pełny energii, którą chłopaki zarażą każdego słuchacza.

Karol Weber znany jest w branży pod pseudonimem Inspektor Hotelowy. Z wykształcenia hotelarz i magister zarządzania zasobami ludzkimi. Z branżą hotelarską związany jest od blisko 20 lat. Zdobywał wiedzę i doświadczenie na stanowiskach liniowych i kierowniczych w Recepcji, Służbie Pięter i Gastronomii, w międzynarodowych sieciach hotelowych (m.in. Four Seasons i InterContinental).

Weber propaguje kulturę organizacyjną opartą na rozwijaniu kapitału ludzkiego, dbałości o najwyższą jakość świadczonych usług oraz zasadzie ‘jeden zespół – wspólny cel’. Swoją wiedzą, pasją i energią dzieli się z innymi, którym również zależy na profesjonalizacji polskiego hotelarstwa. Specjalizuje się zwłaszcza w hotelach butikowych i luksusowych. Doradza inwestorom przy tworzeniu koncepcji hoteli, pomaga w ich otwarciach, kontroluje jakość obsługi i szkoli personel.

Na swoim blogu Enjoyyourstay.pl opisuje trendy w hotelarstwie i podróżach, recenzuje i rekomenduje hotele. Od października współprowadzi także w Horeca Radio cykl audycji pt. „W oparach luksusu”, w których będzie poruszać różnorodne wątki dotyczące usług luksusowych w branży HoReCa oraz wskazywać nowe trendy.

Partner audycji:

      

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.