Makro kontynuuje program edukacyjny dla branży HoReCa

0
1216
Hurtownia Makro zorganizowała sześć wydarzeń, w czasie których 500 osób związanych z rynkiem gastronomicznym miało możliwość poszerzenia sieci kontaktów zawodowych oraz zgłębienia wiedzy poprzez nabycie kompetencji w branży kulinarnej.

„Szef dla Szefów” to autorski program sieci Makro, który realizowany był w Solcu Kujawskim, Krakowie i Poznaniu (szkolenia dotyczące wina), Wrocławiu (prowadzony przez Tobiasza Hermana, szefa Browaru Mieszczańskiego), Szczecinie (z udziałem prezesa Fundacji Klubu Szefów Kuchni, Jarosława Walczyka) oraz Sosnowcu (gościem specjalnym był Paweł Serafin związany z Akademią Inspiracji Makro). Inicjatywa powstała z myślą o byciu bliżej sektora HoReCa, możliwości nawiązania dialogu, ale również dostarczania wiedzy na temat trendów i nowości na rynku.

Uczestnikami byli zarówno właściciele i menedżerowie restauracji, jak również szefowie kuchni, kucharze oraz kelnerzy. Każdy z uczestników miał możliwość nabycia cennych umiejętności praktycznych, niezbędnych w branży gastronomicznej, poprzez organizację szkoleń i prezentacji, które pozwoliły poszerzyć dotychczasową wiedzę. W sumie podczas wszystkich spotkań wzięło udział 500 osób związanych z rynkiem gastronomicznym.

Podczas spotkań branżowych uczestnicy mają możliwość porozmawiać z ekspertami związanymi ze środowiskiem gastronomicznym, natomiast warsztaty kulinarne prowadzone są przez znanych i cenionych szefów kuchni. Do współpracy Makro zaprosiło wielu partnerów prowadzących prelekcje. Praktyczne warsztaty kulinarne wraz z poczęstunkiem pozwoliły uczestnikom poznać różne zastosowania i sposoby obróbki żywności.

Jak informuje Makro, już na jesieni ma rozpocząć się następna edycja wydarzeń związanych z cyklem „Szef dla Szefów”. Do tej pory we wszystkich 26 wydarzeniach, które odbyły się w 13 miastach w Polsce, wzięło udział ponad 2700 osób.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.