Studio Trendy – nowe technologie (Horeca Radio)

0
1203
Przypominamy audycję z cyklu „Studio Trendy” na temat danych i nowych technologii w branżach turystycznej oraz HoReCa, a także wątek ankiety hotelarskiej. Gośćmi Rafała Krzyckiego i Magdaleny Kachniewskiej są Michał Nowicki z Airport Hotel Okęcie oraz Mateusz Wajda z warszawskiego start-upu, który wychodzi z propozycją zautomatyzowania procesów check-in i check-out w hotelach.


Magdalena Kachniewska jest trenerką biznesu, renomowanym doradcą przedsiębiorstw i organizacji turystycznych. Doświadczenie menedżerskie gromadziła w instytucjach państwowych i prywatnych (w tym jako Prezes Zarządu spółki Efekt Hotele S.A, Dyrektor Generalny hoteli Best Western Krakow Premier i Express by Holiday w Krakowie oraz członek Rady Nadzorczej Europejskiego Funduszu Hipotecznego). Jest autorką ponad 200 publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu zarządzania, marketingu oraz hotelarstwa i turystyki, a także licznych ekspertyz dotyczących rynku turystycznego w Polsce, realizowanych na zlecenie Departamentu Turystki Ministerstwa Sportu i Turystyki, Polskiej Organizacji Turystycznej, Głównego Urzędu Statystycznego oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego.

Easy2CheckIn to warszawski start-up założony przez Huberta Stuczyńskiego i Mateusza Wajdę. Opracowuje on rozwiązanie dla rynku hotelarskiego, którego celem jest umożliwienie gościom check-in w hotelu używając aplikacji mobilnej na ich telefonie. Dzięki temu rozwiązaniu goście mogą łatwo i szybko wykonać wszystkie formalności związane z procesem check-in’u, takie jak przekazanie niezbędnych danych, zaznaczenie zgody na przetwarzanie danych czy weryfikacja ich tożsamości. Recepcja w hotelu może sprawniej obsłużyć gościa bez konieczności przeprowadzania dodatkowych formalności, co pozytywnie wpływa na satysfakcję gości, zmniejsza obciążenie recepcji oraz skraca czas oczekiwania na recepcji – szczególnie w godzinach wzmożonego ruchu jak poranki (check-out) czy popołudnia (check-in).

„Będziemy rozmawiać o tym, w jaki sposób przy pomocy urządzeń stosowanych w hotelarstwie możemy sami dane gromadzić, następnie je generować i poddawać obróbce analitycznej. […] To rozwiązania technologiczne, które pozwolą hotelarzom przejąć – przynajmniej częściowo – kontrolę nad danymi i na ich podstawie podejmować potem decyzje menedżerskie.”

Magdalena Kachniewska, Profesor w Katedrze Turystyki SGH, prowadząca branżowe szkolenia i audyty

Partnerzy audycji:

   

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.