Stava dołączyła do Polskiej Organizacji Franczyzodawców

0
804

Firma Stava, pierwsza franczyza gastro-kurierska w Europie, dołącza do grona firm zrzeszonych w Polskiej Organizacji Franczyzodawców. Wśród aktywnych członków organizacji znajdują się takie marki jak McDonald’s Polska, Eurocash, Carrefour czy Żabka.

Stava jest pierwszą w Europie franczyzą w branży dowozów posiłków. Usługi gastro-kurierskie oferowane przez oddziały franczyzowe pomagają restauracjom rozwijać biznes w oparciu o dowozy, sprowadzając kwestię dostawy posiłku do kilku kliknięć na tablecie. Obecnie do sieci franczyzowej Stava należy 21 oddziałów kurierskich w Polsce, a kolejne otwierane są w tempie średnio jednego nowego oddziału co dwa tygodnie.


Firma rozpoczęła  działalność w czerwcu 2014 roku jako jeden z pionierów usług kurierskich dla gastronomii w Polsce. Na ten rok w planach jest ekspansja zagraniczną. Firma aktualnie poszukuje pierwszego franczyzobiorcy w Niemczech.

Od początku skoncentrowaliśmy się na rozwoju know-how oraz narzędzi informatycznych zapewniających wysoką efektywność logistyczną i administracyjną prowadzonej działalności, co pomogło nam osiągnąć istotną, kilkuletnią przewagę na tym polu. Na ten rok planujemy ekspansję zagraniczną. Szukamy pierwszego franczyzobiorcy w Niemczech. Wierzymy, że stając się członkiem Polskiej Organizacji Franczyzodawców będziemy mogli dzięki zdobytej wiedzy i sieci kontaktów rozwijać się jeszcze szybciej – mówi Paweł Aksamit, prezes zarządu Stava.

Polska Organizacja Franczyzodawców powstała w 2000 r. Misją organizacji jest stworzenie najlepszych warunków dla rozwoju franczyzy w Polsce, zwłaszcza w dziedzinie zagadnień prawnych i finansowych. POF jest animatorem rynku. Promuje franczyzę i biznes na swoim. W ciągu 19 lat istnienia organizacji polski rynek franczyzy wzrósł z 95 do ponad 1200 marek franczyzowych. Polska Organizacja Franczyzodawców jest członkiem Europejskiej Federacji Franczyzy (od 2010 roku) i Światowej Rady Franczyzy (od 2011 roku).

 – Polska Organizacja Franczyzodawców zrzesza globalne marki takie jak McDonald’s czy Carrefour, ale nasza branża się zmienia. Coraz ważniejszą rolę odgrywają w niej franczyzodawcy rozwijający autorskie, lokalne pomysły. Idealnym tego przykładem jest Stava, innowacyjna firma będąca liderem swojej branży. Bardzo się cieszymy, że takie podmioty dołączają do naszej organizacji – mówi Monika Dąbrowska, prezes Polskiej Organizacji Franczyzodawców.

Stava dysponuje autorskim oprogramowaniem, które w 100% automatycznie rozdziela zlecenia kurierom. Dzięki temu, firma unika konieczności zaangażowania kosztownych dyspozytorów, jednocześnie redukując liczbę potrzebnych na mieście kurierów o 30 do 50% dzięki zaawansowanym algorytmom logistycznym. Stava zautomatyzowała również administracyjną stronę dowozów posiłków z restauracji w stopniu ograniczającym pracochłonność do mniej niż 10 godzin tygodniowo.

Dzięki wysokiej automatyzacji i najwyższej efektywności w branży, oddziały Stava są zyskowne nawet przy umiarkowanej skali, pozwalając naszym franczyzobiorcom działać w miastach już od 50 tys. mieszkańców wzwyż. Udostępniane franczyzobiorcom narzędzia pozwalają im zapewnić restauracjom nie tylko ograniczenie kłopotów z utrzymaniem własnych pojazdów i kurierów, ale również zawsze niższe koszty i szybsze dostawy w porównaniu do zatrudniania własnych kierowców.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.