Czego poszukują organizatorzy spotkań biznesowych

0
754
Bezpośrednie interakcje z ludźmi są czymś, bez czego biznes nie jest w stanie funkcjonować. We własnych biurach często brakuje odpowiedniej przestrzeni zapewniającej kameralną atmosferę, dlatego firmy decydują się na lokalizacje zewnętrzne. Czego poszukują organizatorzy spotkań biznesowych? Wyposażenie sali w rzutnik i flipcharty to za mało – ważne jest poczucie spokoju i prywatności czy dobra kuchnia.

Prywatność

Chcąc zorganizować spotkanie biznesowe, szkolenie czy konferencję, nie musimy decydować się na sztampową salę w ponurym biurowcu. W ten sposób wydarzenia organizuje większość firm i choć formuła jest sprawdzona, to brakuje jej oryginalności. Ta rozwiązanie nie da nam także prywatności, bowiem w większości miejskich obiektów równolegle odbywa się wiele konferencji. A jest to jeden elementów, na które klienci poszukujący przestrzeni na biznesowe spotkania zwracają najbardziej uwagę.

„Zwłaszcza w przypadku takich wydarzeń, jak posiedzenie zarządu, czy negocjacje biznesowe, klienci zwracają uwagę przede wszystkim na poczucie prywatności. W naszych obiektach jest to standardem, a rezerwując salę konferencyjną mamy pewność, że nikt inny w tym czasie nie będzie miał dostępu do budynku” – wskazuje Jakub Urbaniak, właściciel Dworu Złotopolska Dolina i Rezydencji Miętowe Wzgórza.




Kameralna atmosfera i otoczenie przyrody

Chcąc by wszystkie wymagania zostały spełnione, a uczestnikom konferencji w pamięci niezwykłe wspomnienia warto nadać spotkaniom niepowtarzalnego charakteru. Doskonałym wyborem będzie postawienie na miejsce wśród pięknych okoliczności przyrody. A Polska obfituje w niezwykle urokliwe krajobrazy i nieskorzystanie z dobrodziejstw natury wydaje się sporym błędem.

„Uczestnicy konferencji niezwykle cenią sobie otoczenie przyrody – w czasie przerw wybierają spacer, kawę na tarasie, lunch z widokiem na drzewa zamiast przytłaczającego korytarza w wieżowcu. Wracają na spotkanie zregenerowani, w dobrym nastroju, pełni energii do dalszego działania” – podkreśla Urbaniak.




Wygodny dojazd i zaplecze techniczne

„Lokalizacja i wygodny dojazd to ważne czynniki przy wyborze obiektu. Rezygnując ze spotkania w centrum miasta decydujemy się na przeznaczenie dłuższego czasu na dojazd, jednak wciąż musi być on racjonalny. Dlatego tak ważne jest połączenie w jednym miejscu zarówno wygodnego dojazdu, zaplecza technicznego, jak i odpowiedniego klimatu” – podsumowuje Urbaniak.

Dwór Złotopolska Dolina to położona około pół godziny drogi od Warszawy, w gminie Zakroczym, posiadłość specjalizująca się w organizacji przyjęć weselnych, ale też innych uroczystości rodzinnych oraz szkoleń firmowych, warsztatów i konferencji. Więcej informacji znajdą Państwo na stronie www.zlotopolskadolina.pl.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.