Czego poszukują organizatorzy spotkań biznesowych

0
352
Bezpośrednie interakcje z ludźmi są czymś, bez czego biznes nie jest w stanie funkcjonować. We własnych biurach często brakuje odpowiedniej przestrzeni zapewniającej kameralną atmosferę, dlatego firmy decydują się na lokalizacje zewnętrzne. Czego poszukują organizatorzy spotkań biznesowych? Wyposażenie sali w rzutnik i flipcharty to za mało – ważne jest poczucie spokoju i prywatności czy dobra kuchnia.

Prywatność

Chcąc zorganizować spotkanie biznesowe, szkolenie czy konferencję, nie musimy decydować się na sztampową salę w ponurym biurowcu. W ten sposób wydarzenia organizuje większość firm i choć formuła jest sprawdzona, to brakuje jej oryginalności. Ta rozwiązanie nie da nam także prywatności, bowiem w większości miejskich obiektów równolegle odbywa się wiele konferencji. A jest to jeden elementów, na które klienci poszukujący przestrzeni na biznesowe spotkania zwracają najbardziej uwagę.

„Zwłaszcza w przypadku takich wydarzeń, jak posiedzenie zarządu, czy negocjacje biznesowe, klienci zwracają uwagę przede wszystkim na poczucie prywatności. W naszych obiektach jest to standardem, a rezerwując salę konferencyjną mamy pewność, że nikt inny w tym czasie nie będzie miał dostępu do budynku” – wskazuje Jakub Urbaniak, właściciel Dworu Złotopolska Dolina i Rezydencji Miętowe Wzgórza.




Kameralna atmosfera i otoczenie przyrody

Chcąc by wszystkie wymagania zostały spełnione, a uczestnikom konferencji w pamięci niezwykłe wspomnienia warto nadać spotkaniom niepowtarzalnego charakteru. Doskonałym wyborem będzie postawienie na miejsce wśród pięknych okoliczności przyrody. A Polska obfituje w niezwykle urokliwe krajobrazy i nieskorzystanie z dobrodziejstw natury wydaje się sporym błędem.

„Uczestnicy konferencji niezwykle cenią sobie otoczenie przyrody – w czasie przerw wybierają spacer, kawę na tarasie, lunch z widokiem na drzewa zamiast przytłaczającego korytarza w wieżowcu. Wracają na spotkanie zregenerowani, w dobrym nastroju, pełni energii do dalszego działania” – podkreśla Urbaniak.




Wygodny dojazd i zaplecze techniczne

„Lokalizacja i wygodny dojazd to ważne czynniki przy wyborze obiektu. Rezygnując ze spotkania w centrum miasta decydujemy się na przeznaczenie dłuższego czasu na dojazd, jednak wciąż musi być on racjonalny. Dlatego tak ważne jest połączenie w jednym miejscu zarówno wygodnego dojazdu, zaplecza technicznego, jak i odpowiedniego klimatu” – podsumowuje Urbaniak.

Dwór Złotopolska Dolina to położona około pół godziny drogi od Warszawy, w gminie Zakroczym, posiadłość specjalizująca się w organizacji przyjęć weselnych, ale też innych uroczystości rodzinnych oraz szkoleń firmowych, warsztatów i konferencji. Więcej informacji znajdą Państwo na stronie www.zlotopolskadolina.pl.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.