Radisson Hotel Group chce podpisać 330 umów w 2022 roku

0
371

W oparciu o przełomowy dla Radisson Hotel Group rok 2021, który był najbardziej udanym rokiem w historii pod względem liczby podpisanych umów, grupa podzieliła się kolejnymi planami na tegorocznym International Hospitality Investment Forum (IHIF), przedstawiając imponujące prognozy, które obejmują otwarcie 15 000 pokoi i podpisanie umów na 330 hoteli w regionie EMEA i APAC w 2022 r.

W 2021 r. Radisson Hotel Group, przy wsparciu swoich udziałowców Jin Jiang i Sino-Ceef, kontynuowała realizację pięcioletniego planu transformacji, który zaowocował wdrożeniem najlepszych w swojej klasie systemów maksymalizujących przychody we wszystkich hotelach Grupy, a także ciągłymi inwestycjami w systemy operacyjne Grupy, co zaowocowało zapewnieniem najlepszego GOP w branży. Z 330 planowanymi umowami w 2022 roku, grupa chce poprawić osiągnięcia z 2021 roku, który był najbardziej udanym rokiem w historii firmy pod względem podpisanych umów.

Radisson Hotel Group dobrze rozpoczęła rok 2022, podpisując i otwierając ponad 50 hoteli w regionie EMEA i APAC. Wybiegając w przyszłość do końca 2022 roku, Grupa planuje podwoić liczbę podpisanych umów w regionie EMEA, dodając 45 obiektów oraz gwałtownie zwiększyć liczbę podpisanych umów w regionie APAC, dodając 285 obiektów, wraz ze swoimi partnerami, przybliżając się do osiągnięcia celu podwojenia globalnego portfela poprzez rozwój w regionie APAC do 2025 roku. Szczególnym kierunkiem rozwoju w regionie EMEA jest ekspansja marki prizeotel.

Reklama

Od momentu uruchomienia Radisson Collection w 2018 roku, portfolio marki wzrosło do ponad 45 obiektów, w tym niedawno otwartych w Berlinie, Bilbao i Rijadzie. Radisson Blu nadal umacnia swoją pozycję jako największa marka klasy wyższej w Europie i liczy blisko 400 hoteli w swoim globalnym portfolio, w tym niedawno otwarte obiekty w Hiszpanii, na Madagaskarze, w Grecji, Turcji, Indiach oraz na Sri Lance. Marka Radisson rozrosła się do prawie 300 hoteli na całym świecie, a ostatnio dołączyły do niej obiekty na Sri Lance, Malediwach, w Indiach, Wietnamie, Francji, Turcji i Tunezji. Portfolio marki Radisson RED powiększyło się do prawie 70 hoteli na całym świecie. Grupa umocniła również swoją pozycję w sektorze kurortów i apartamentów z obsługą, dodając nowe obiekty w Indiach, Wietnamie, Grecji, Senegalu, Polsce i Turcji.

Grupa ujawniła plany ekspansji swojej marki prizeotel, która oferuje właścicielom i inwestorom nowe, łatwe rozwiązanie w zakresie konwersji. prizeotel to marka o wysokiej wartości dodanej, skoncentrowana na wysokim poziomie wzornictwa, przeznaczona dla zaawansowanych technologicznie osób, podróżujących po w tętniących życiem, miejskich lokalizacjach, oferująca podróżnym elastyczne przestrzenie, które można przekształcać. W ciągu najbliższych pięciu lat grupa planuje rozszerzyć istniejące portfolio prizeotel o 45 nowych obiektów w wybranych krajach Unii Europejskiej, a także wprowadzić markę do Wielkiej Brytanii.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
Captcha verification failed!
Ocena użytkownika captcha nie powiodła się. proszę skontaktuj się z nami!