Poznaj ekspertów Hotel Meeting w Gdańsku

0
1330

Hotel Meeting Gdańsk to wydarzenie w całości poświęcone roli ludzi w hotelarstwie. Dyskusje poprowadzą osoby, które w praktyce znają dany temat, co pozwoli im na takie poprowadzenie rozmowy, aby uczestnicy konferencji poznali praktyczne rozwiązania poprawiające działanie hotelu. Poznajcie naszych ekspertów.

Program konferencji i bilety – kliknij tutaj.

Zmiany na rynku pracy.
Konferencję otworzą specjaliści z Grupy Progres, nowoczesnej firmy branży HR. Przedstawią mnóstwo aktualnych danych na temat rynku pracy, wysokości wynagrodzeń, powodów podjęcia pracy czy też odejścia z firm przez pracowników. Podczas tej prezentacji uczestnicy wydarzenia będą zapewne wiele razy sięgali po telefon, by zrobić zdjęcie kolejnemu slajdowi prezentacji z danymi.

Jak wynagradzać, by motywować, nie mieć rotacji w zespole i nie pójść z torbami.
Pierwszy panel dyskusyjny będzie bardzo ważny i bardzo konkretny. Poprowadzi go Tomasz Pieniążek, doświadczony hotelarz i doradca branży. Podczas dyskusji ze swoimi gośćmi omówi zasady wynagradzania w trzech różnych działach hotelu: recepcja, sprzedaż B2B, dział F&B. Poznacie zasady wynagradzania w poszczególnych obiektach. Będzie zarówno o wynagrodzeniach podstawowych, ale przede wszystkim o premiach, prowizjach i bonusach. Rozmówcy poruszą także temat wynagradzania pozafinansowego i pokażą kilka ciekawych propozycji, które można wdrożyć w swoim zespole.

Różnice pokoleniowe, czyli jak dopasować styl zarządzania.
Dyskusję poprowadzi Krzysztof Kaliciński, wieloletni menedżer bardzo dużych sieci gastronomicznych, a dziś doradca, konsultant i trener branży HoReCa. Każdy z jego gości reprezentuje inne pokolenie. Obok siebie usiądą przedstawiciele pokolenia Baby Boomers, pokolenia Y oraz Z. Co ciekawe, wszyscy pracują w hotelach. Opowiedzą o tym jak udaje im się znaleźć wspólny język z innymi i dzięki temu tworzyć zgrane zespoły.

Jak wykorzystać wiedzę o najnowszych badaniach nad mózgiem, aby Twój Gość czuł się wyjątkowo w Twoim hotelu.
To będzie nietypowy panel. Rozpocznie się prezentacją, którą poprowadzi Anna Urbańska, autorka wielu książek biznesie, ludzkim mózgu i rozwoju. Opowie o tym jak tworzyć wyjątkowe usługi hotelowe, ale do tematu podejdzie od ludzkiej strony, czyli od mózgu i jego reakcji na różne bodźce. Po prezentacji odbędzie się otwarta dyskusja z autorką, z którą pomówimy o gościnności i takim tworzeniu usług, aby w mózgach gości zapisały się tylko najlepsze doświadczenia. Jednym słowem będzie o jakości i gościnności od strony naukowej, ale z odrobiną humoru.

Zarządzanie kryzysowe w ramach HR.
Temat poprowadzi Joanna Dąbrowa, dyrektorka HR sieci PURO. Epidemia sprawiła, że mnóstwo firm stanęło przed wizją zwolnień pracowników. Zatem każdy miał do czynienia z kryzysem w ramach HR. Czy są sposoby by wyjść z nich obronną ręką. Jakie działania powinien i jakie może podjąć pracodawca nie ponosząc ogromnych kosztów, by dbać o ludzi tak, aby jak najdłużej zostali w organizacji? Czy aby dbać o ludzi potrzebne są duże budżety na działania HR?

Hyde Park.
To panel dyskusyjny, w którym nie ma sceny, a panelistami stają się wszyscy uczestnicy konferencji. Nie ma tematów tabu, a wszystko co będzie powiedziane, zostanie na sali konferencyjnej. Można zapytać o wszystko co związane z branżą hotelową. Nasi eksperci oraz inni uczestnicy wydarzenia wspólnie postarają się odpowiedzieć na zadane pytanie. Pierwszy raz taki panel odbył się w grudniu 2021 w Krakowie i został najwyżej oceniony przez uczestników. Dyskusja była bardzo żywiołowa i trwała znacznie dłużej niż zakładaliśmy. Tym razem będzie podobnie!

Prowadzący.
Wydarzenie tym razem poprowadzi Rafał Pasenik, doskonale znany trener i szkoleniowec, który na co dzień pracuje z liderami i personelem biznesów branży HoReCa. Drugim prowadzącym będzie tradycyjnie Rafał Krzycki, organizator konferencji oraz wydawca portalu Horeca Business Club.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.