Port Lotniczy Wrocław testuje interaktywnego asystenta pasażerów

0
971
Port Lotniczy Wrocław jest inicjatorem aplikacji chatbot w Polsce. Podobne rozwiązanie technologiczne zostało wprowadzone w zaledwie kilku miastach Europy.

Chatbot lotniska to aplikacja oparta na Messengerze. Jest to wirtualny oraz interaktywny asystent pasażerów działający w czasie rzeczywistym. Głównym zadaniem chatbota będzie ułatwienie korzystania z portu, m.in. informowanie na bieżąco o statusie rejsu, a oprócz tego pomoc w planowaniu podróży dzięki zintegrowaniu z wyszukiwarką połączeń.

Aplikacja jest już w fazie finalnej, jednak do jej uruchomienia potrzebne jest przeprowadzenie testów przez realnych pasażerów. Z tego powodu zaproszono kilkadziesiąt osób, które zajmą się sprawdzeniem możliwości chatbota.

„Jako pierwsi będą mieli okazję wypróbować nasz chatbot, sprawdzić jego możliwości i wszystkie funkcjonalności. Z niecierpliwością czekamy na ich opinie, bo to właśnie z myślą o naszych pasażerach uruchamiamy to narzędzie. Chatbot to kompleksowe, cyfrowe narzędzie. Oznacza nową jakość w obsłudze pasażerów wrocławskiego lotniska” – powiedział Dariusz Kuś, prezes Portu Lotniczego Wrocław.

Testerem urządzenia mógł zostać każdy, niezależnie od tego czy wybiera się w podróż czy nie. Osoby zainteresowane nową aplikacją mogły zgłaszać chęć udziału w testach na oficjalnym fanpage’u Portu Lotniczego Wrocław do 4 lutego do godziny 9:00. Wygrywały osoby, które w najciekawszym sposób uzasadniły, dlaczego to właśnie one powinny jako pierwsze przetestować chatbota. Testy potrwają tydzień, a uczestnicy mogą liczyć na ciekawe nagrody. Zarząd dolnośląskiego aeroportu planuje oficjalnie zainaugurować chatbota jeszcze w tym miesiącu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.