Popularne linie lotnicze testują nowe rozwiązanie

0
103
5 listopada jedne z najpopularniejszych linii lotniczych wystartują z nowym autorskim pomysłem – „Delights to Go”. Rozwiązanie będzie testowane przez sześć miesięcy na terenie monachijskiego aeroportu.

Nowy koncept Lufthansy skierowany jest głównie do pasażerów, którzy z powodu braku czasu pomiędzy przesiadkami nie mogą odwiedzić saloniku. Już niedługo klienci uzyskają dostęp do dedykowanej, samoobsługowej strefy usytuowanej w centrum Terminala 2, w pobliżu bramki G19.

W celu skorzystania z automatu trzeba będzie przeskanować kartę pokładową i wybrać danie dostępne w ofercie. Zostanie ono przygotowane w specjalnym to-go-box. Pasażer będzie mógł dokonać wyboru spośród z trzech kategorii: Classic (np. wrap z tuńczyka lub sałatka grecka), Balance (np. kanapka z kiełkami, gruszką i musztardą figową lub sałatka z imbirem i quinoa) oraz Local (np. sałatka z kiełbasy monachijskiej). Zestawy zostaną uzupełnione o butelkę wody, słodką lub słoną przekąskę i owoc. Oprócz posiłków, klienci będą mieć do wyboru kawę, herbatę i różne soki. Aktualizacja oferty ma następować co dwa tygodnie.

Reklama

Lufthansa jest jednym z najpopularniejszych przewoźników lotniczych w Europie. Jej obecna siedziba mieści się w Kolonii, zaś polskie centrum usług od piętnastu lat znajduje się w Krakowie. Aktualnie flota Lufthansy liczy ponad 300 samolotów.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
Captcha verification failed!
Ocena użytkownika captcha nie powiodła się. proszę skontaktuj się z nami!