6. Edycja Event Biznes już w środę

0
1053

Już po raz szósty Stowarzyszenie Branży Eventowej ma zaszczyt zaprosić na konferencję Event Biznes, która odbędzie 13 listopada 2019 r. w Centrum Targowo-Konferencyjnym Global EXPO w Warszawie. Konferencja jest skierowana do managerów i dyrektorów działów marketingu oraz zakupów, członków zarządów odpowiedzialnych za komunikację w swoich firmach, specjalistów PR i HR, a także osób związanych bezpośrednio z branżą eventową, zarówno właścicieli, jak i pracowników agencji oraz adeptów tej sztuki.

Celem spotkania jest ukazanie w jaki sposób można skorzystać z event marketingu i nowoczesnych sposobów promocji do budowania pozycji marki, zwiększania jej zasięgów, a przy tym odnoszenia korzyści finansowych.

Program konferencji ma dostarczyć:

  • Praktyczne rozwiązania w zakresie event marketingu;
  • Inspiracje wynikające ze światowych trendów i doświadczeń praktyków w obszarze kreowania eventów;
  • Wnioski wynikające z analiz trendów w socjologii, marketingu, rozwoju nowych technologii;
  • Możliwość wymiany doświadczeń pomiędzy praktykami stosującymi event marketing w swoich strategiach budowania marki, promocji, zarządzania;
  • Wsparcie formalne i warsztatowe zleceniodawców organizacji wydarzeń dotyczące funkcjonowania w branży eventowej.

Prelekcje skupią się na poniższej tematyce:

  • Doświadczenia marketingowe a budowanie relacji z klientem;
  • Wykorzystanie w branży eventowej nowych technologii;
  • Zarządzenie relacjami;
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu.

Cały program dostępny jest na stronie http://sbe.org.pl/vi-edycja-event-biznes/.

W tym roku konferencję otworzy prelekcja Drossosa Drossosa (Global Consultant of Experiential Marketing), który przez dwadzieścia lat zdobywał doświadczenie w największych koncernach na stanowiskach handlowych i marketingowych, Dzięki niemu dowiemy się w jaki sposób globalne marki wykorzystują doświadczenia marketingowe do budowania relacji ze swoimi klientami na przykładzie Coke, Japan Tabacoo, L’oreal, czy Shell.

Następnie dwie prelekcje poprowadzą specjaliści z dziedziny nowych technologii. Dr James Morgan z Westminster University przybliży Top 10 narzędzi technologicznych angażujących uczestników wydarzenia. W dzisiejszym świecie, gdzie sporo mediów i informacji walczy o uwagę odbiorcy, umiejętność zaangażowania go w swoje wydarzenie jest niezwykle trudne, ale ważne, nie tylko ze względu na korzyści finansowe, ale również mając na uwadze zbudowanie lojalności wobec marki. Następnie Krzysztof Wojewodzic – CEO ESCOLA S.A., Mobile & web app opowie o Digital experience – jak technologie wpływają na odbiorców wydarzenia?

W świat społecznej odpowiedzialności biznesu i jej wpływu na zarządzanie pracownikami oraz budowanie popularności marki zabierze Justine Kane – Managing Director- The Event Talent Agency, która wyszkoliła już setki event managerów, a od 11 lat dzieli się swoją wiedzą z uczniami i studentami. Temat jej prelekcji to: „How highlighting Corporate Social Responsibility has an enormous impact on Employee/Talent Retention, Brand Popularity + in turn Profits!”.

Temat „How tech, UX and data will drive creativity” przybliży uczestnikom konferencji Jens Mayer– CEO Jack Morton Worldwide – specjalista od budowania silnych relacji z ludźmi poprzez marketing na żywo i marketing cyfrowy.

Konferencję zamknie prelekcja Jana Gemricha – CEE Head of Platforms & Ecosystem Marketing Google, który pracując w Google odpowiadał za organizację wydarzeń o budżecie do 1 mld USD. Swoim doświadczeniem podzieli się w wystąpieniu: „Klient kontra agencja – najlepsze praktyki zarządzania wzajemnymi relacjami”.

Konferencja oprócz prelekcji proponuje również szkolenia z zakresu:

  • Prawa, prowadzone przez mec. Michała Kibila, który zagłębi się w temat imprez turystycznych i powiązanych usług turystycznych;
  • Social mediów i wykorzystania ich do wsparcia działań marketingowych. W meandry zagadnienia wprowadzi Andrzej Jaszczyszyn;
  • Bezpieczeństwa, na którym świetnie zna się Adam Kruczyński i podzieli się wiedzą o zabezpieczaniu imprez masowych;
  • Wykorzystywania utworów na eventach, czyli ZAIKS i kwestie finansowe wykorzystania utworów, o czym opowie Adam Pacuski;
  • Efektywności eventu na linii klient-agencja, które poprowadzi Magdalena Heinrich-Galińska.

Warto również wziąć udział w debacie na temat „Krótka ławka pracowników branży eventowej? Wyzwania dotyczące nowego pokolenia pracowników w sektorze usług związanych z organizacją wydarzeń”, a także w stolikowych panelach dyskusyjnych, na których będą poruszane dwa bloki zagadnień: Sprawy ważne i ważniejsze branży eventowej według reprezentantów firm członkowskich Stowarzyszenia Branży Eventowej oraz Potencjał, rozwój, współpraca wśród polskich instytucji przemysłu spotkań. Czyli co piszczy w polskiej branży eventowej.

Oprócz wartościowych prelekcji, szkoleń i dyskusji istnieje jednak jeszcze jedna kwestia, którą należy podkreślić: ta konferencja to możliwość nie tylko spotkania i słuchania specjalistów oraz praktyków z wielu branż, ale również porozmawiania z nimi i zadania pytań, na które otrzymamy odpowiedź u źródła. Ponadto organizatorzy zadbali o powiększenie strefy wystawców – firm z branży eventowej. Ta część jest otwarta dla wszystkich, można w niej uczestniczyć po dokonaniu bezpłatnej rejestracji.

Rezerwacja biletów: https://evenea.pl/event/vieventbiznes/

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.