Plany inwestycyjne Radisson Hotel Group w Polsce

0
488

Radisson Hotel Group planuje dalszą rozbudowę swojego portfolio w Polsce. W tym roku grupa otworzyła Andersia Hotel & Spa Poznań, należący już do Radisson Individuals oraz hotel Radisson RED Gdańsk. Kolejne otwarcia planowane są na najbliższe miesiące. Radisson Hotel Group posiada w Polsce portfel 23 hoteli, reprezentujących ponad 5 200 pokoi, działających i będących w fazie rozwoju.

Fot.: Materiały prasowe Radisson Hotel Group

Zróżnicowany portfel Grupy w Polsce składa się z 17 hoteli działających w segmencie od średniego do luksusowego w środowisku miejskim, jak również w miejscowościach wypoczynkowych. Ta różnorodność sprawia, że Radisson Hotel Group jest bardzo odporna na zmieniające się potrzeby podróżnych, co było szczególnie odczuwalne podczas pandemii. Radisson Hotel Group prowadzi hotele pod markami Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson i Park Inn by Radisson, a ostatnio wprowadziła na polski rynek dwie nowe marki: Radisson RED, markę lifestylową Grupy w stylu upscale z nieformalną obsługą i wyróżniającym się designem, oraz Radisson Individuals, markę uzupełniającą pozostałe istniejące w portfolio marki. Radisson RED Gdańsk został otwarty w sierpniu 2022 roku i znajduje się na gdańskiej Wyspie Spichrzów. Andersia Hotel & Spa Poznań, należąca do Radisson Individuals również została otwarta w sierpniu 2022 roku i jest wiodącym hotelem w Poznaniu.

Fot.: Materiały prasowe Radisson Hotel Group

Radisson Hotel Group w Polsce wyróżnia się na tle swoich rówieśników dzięki wiodącej pozycji w polskich destynacjach wypoczynkowych. Począwszy od otwarcia Radisson Blu Resort, Świnoujście w 2017 roku, Grupa systematycznie powiększała swoje portfolio wypoczynkowe o otwarcia i podpisanie umów w Zakopanem, Sopocie, Sklarskiej Porębie, Kołobrzegu, Ostródzie, Międzywodziu i Ustroniu Morskim – cementując pole position Radisson Hotel Group w polskim segmencie wypoczynkowym. Niedawne podpisanie umów z Radisson Resort & Suites Ustronie Morskie oraz Radisson Serviced Apartments Kraków rozpoczynają ekspansję Grupy na Polskę pod marką Radisson. Produkt apartamentów z obsługą odnotował większy apetyt inwestorów i operatorów w ciągu ostatnich 2 lat, biorąc pod uwagę, że jego model operacyjny okazał się bardziej odporny na zmienne warunki rynkowe. Oprócz obecności w krajowych ośrodkach wypoczynkowych, Radisson Hotel Group kontynuuje umacnianie swojej znaczącej pozycji w kluczowych miastach Polski. Grupa niedawno wprowadziła do kraju swoją luksusową markę Radisson Collection, zmieniając nazwę byłego Radisson Blu Hotel, Warsaw na Radisson Collection Hotel, Warsaw, po rozległym remoncie, pozycjonując go jako jeden z wiodących hoteli w Warszawie.

Reklama
Fot.: Materiały prasowe Radisson Hotel Group

Elie Younes, Executive Vice President i Global Chief Development Officer w Radisson Hotel Group, komentuje: „Po rekordowym roku 2021 z ciągłym wzrostem wszystkich naszych marek na całym świecie, wyznaczyliśmy sobie jeszcze wyższe cele na rok 2022. Globalnie, w ciągu ostatnich trzech lat, zainwestowaliśmy ponad 400 milionów dolarów, aby jeszcze bardziej wzmocnić znaczenie naszych marek i opracować nowe oferty biznesowe. Kolejne 100 milionów dolarów zainwestowaliśmy w najnowocześniejszą infrastrukturę IT. Wszystko po to, aby dać właścicielom i gościom światowej klasy rozwiązania cyfrowe ułatwiające obsługę gości, zarządzanie nieruchomościami oraz optymalizację przychodów i kosztów. Polska jest ważnym rynkiem dla naszej strategii wzrostu w Europie.”

„Reaktywowaliśmy nasz plan wzrostu w Polsce od 2016 roku, kiedy to zainicjowaliśmy strategię wzrostu skoncentrowaną na tworzeniu zróżnicowanego śladu w miejscowościach miejskich i wypoczynkowych, działając w segmencie od średniej do luksusowej w ramach umów o zarządzanie i franczyzy. Dziś z dumą ogłaszamy, że osiągnęliśmy silny i prężny portfel 23 hoteli z ponad 5 200 pokojami w ramach 6 marek Radisson Hotel Group. Dziękujemy naszym partnerom za zaufanie do Radisson Hotel Group” – dodaje Valerie Schuermans, Vice President Business Development Central & Western Europe.

Fot.: Materiały prasowe Radisson Hotel Group

Przyszłe otwarcia hoteli
Radisson Hotel Group kontynuuje swoje plany wzrostu i ekspansji w Polsce i ma silny pipeline z otwarciami zaplanowanymi na najbliższe miesiące. Na początku 2023 roku zostanie otwarty Radisson Blu Resort & Conference Center, Ostróda, z bogatym zapleczem rekreacyjnym, a także konferencyjnym i spotkaniowym. Latem 2023 roku zostaną otwarte Radisson RED Kraków i Radisson Apartments Kraków, oba będące częścią kompleksu biznesowego Unity Centre w drugim co do wielkości mieście Polski. W 2024 roku Grupa planuje otwarcie kolejnego ośrodka wypoczynkowego na wybrzeżu Bałtyku – Radisson Blu Resort, Międzywodzie. Radisson Resort & Suites Ustronie Morskie będzie 23. nieruchomością Grupy w Polsce i jej ósmym resortem, umacniającym pozycję Radisson Hotel Group jako wiodącego międzynarodowego operatora resortów w kraju. Jego otwarcie planowane jest na 2025 rok.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.