Nowa odsłona popularnej platformy turystycznej

0
871
Właściciel TripAdvisora zapowiedział właśnie odświeżenie serwisu. Wykorzystane zostaną elementy typowe dla social mediów. Platforma zostanie również urozmaicona o Travel feed ze spersonalizowanymi rekomendacjami oraz informacjami.

Steve Kaufer, CEO TripAdvisora, zaanonsował wprowadzenie nowej wersji jednego z najpopularniejszych serwisów opinii o firmach z sektora HoReCa i Travel. Amerykański przedsiębiorca przekonuje, iż ma ona przynieść wiele istotnych zmian.

Nowy serwis ma przypominać social media zarówno pod względem wyglądu, jak i sposobu działania. Główną przestrzenią dla użytkownika ma być Travel feed, czyli okno z wyświetlającymi się opiniami i rekomendacjami odpowiednio dostosowanymi do preferencji danego internauty. Wykorzystany do tego zostanie specjalny algorytm na podstawie upodobań użytkownika oraz jego zachowań w serwisie. Możliwe będzie także dzielenie się materiałami oraz prowadzenie rozmów z innymi osobami odwiedzającymi portal.

Źródło: Twitter / TripAdvisor

Oficjalna data uruchomienia nowej wersji TripAdvisora nie jest jeszcze znana. Kaufer podkreśla, iż już ponad 500 firm oraz marek z branży turystycznej współpracuje z platformą przy wersji beta. W przyszłości liczba partnerów docierających do internautów za pośrednictwem serwisu ma wzrosnąć jeszcze kilkukrotnie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.