Nowa odsłona popularnej platformy turystycznej

0
271
Właściciel TripAdvisora zapowiedział właśnie odświeżenie serwisu. Wykorzystane zostaną elementy typowe dla social mediów. Platforma zostanie również urozmaicona o Travel feed ze spersonalizowanymi rekomendacjami oraz informacjami.

Steve Kaufer, CEO TripAdvisora, zaanonsował wprowadzenie nowej wersji jednego z najpopularniejszych serwisów opinii o firmach z sektora HoReCa i Travel. Amerykański przedsiębiorca przekonuje, iż ma ona przynieść wiele istotnych zmian.

https://twitter.com/cheddar/status/1041782153305108480

Nowy serwis ma przypominać social media zarówno pod względem wyglądu, jak i sposobu działania. Główną przestrzenią dla użytkownika ma być Travel feed, czyli okno z wyświetlającymi się opiniami i rekomendacjami odpowiednio dostosowanymi do preferencji danego internauty. Wykorzystany do tego zostanie specjalny algorytm na podstawie upodobań użytkownika oraz jego zachowań w serwisie. Możliwe będzie także dzielenie się materiałami oraz prowadzenie rozmów z innymi osobami odwiedzającymi portal.

Źródło: Twitter / TripAdvisor

Oficjalna data uruchomienia nowej wersji TripAdvisora nie jest jeszcze znana. Kaufer podkreśla, iż już ponad 500 firm oraz marek z branży turystycznej współpracuje z platformą przy wersji beta. W przyszłości liczba partnerów docierających do internautów za pośrednictwem serwisu ma wzrosnąć jeszcze kilkukrotnie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj