Novotel utworzy strefy kibica w swoich hotelach

0
1380
Przygotowania do turnieju finałowego Mistrzostw Świata w Rosji wchodzą w decydującą fazę nie tylko dla organizatorów i reprezentacji narodowych, ale także branży HoReCa. Należąca do grupy Accor Hotels międzynarodowa sieć hotelowa Novotel ogłosiła właśnie, że zorganizuje strefy kibica we wszystkich swoich 23. obiektach zlokalizowanych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Zaangażowanie marki Novotel w sport do tej pory było bardziej lokalne. Hotele organizowały pobyty sportowców przy okazji takich imprez jak mistrzostwa Europy w piłce nożnej, Mistrzostwa Świata w siatkówce czy zeszłoroczne World Games we Wrocławiu. Partnerujemy też wielu imprezom, szczególnie biegom. Teraz do wspólnego kibicowania chcemy zaprosić kibiców piłkarskich – we wszystkich hotelach Novotel w Polsce i Europie Środkowej organizujemy strefy kibica, fan-zone y i mnóstwo animacji. Będziemy też gościć też studia sportowe i wspólnie przeżywać piłkarskie emocje – Marcin Paliwoda, Dyrektor Operacyjny Novotel Wrocław Centrum dla agencji informacyjnej „Newseria Biznes”.

Fan-zony, jakie powstaną we wszystkich 23 hotelach na terenie Europy Środkowo-Wschodniej nie są jedynym przejawem aktywności sieci Novotel w kontekście zbliżającego się piłkarskiego mundialu. Międzynarodowa marka znajdująca się pod skrzydłami Accor Hotels od pewnego czasu współpracuje z portalem Onet.pl, w efekcie czego powstał m.in. dedykowany portal www.zgrupowaniekibicow.pl, na którym sympatycy piłki nożnej mogą znaleźć garść aktualności i ciekawostek związanych z tegorocznymi Mistrzostwami Świata, ze szczególnym uwzględnieniem doniesień z obozu reprezentacji Polski.

Źródło: http://zgrupowaniekibicow.onet.pl/

Hasłem marki Novotel jest „live the moment”, czyli „żyj chwilą”. To idealnie wiąże się z przeżywaniem sportowych emocji. Poza tym oferta naszych hoteli jest również ukierunkowana na sport, chcemy, aby goście dobrze mogli tutaj aktywnie wypoczywać. Stąd np. w Novotel Wrocław Centrum mamy saunę, siłownię InBalance by Novotel, wypożyczamy rowery, chcemy do tego dołożyć hulajnogi. Mamy bogatą ofertę sportową i stąd właśnie to nasze zaangażowanie w sport – tłumaczy Paliwoda.

Będzie to premierowa na polskim rynku kampania sieci Novotel dedykowana najpopularniejszej na świecie dyscyplinie sportu. Marka zachęca do wspólnego przeżywania sportowych emocji podczas specjalnych eventów, a na czas mundialu wprowadzi specjalną ofertę skierowaną do piłkarskich fanów. Jak zapewnia Dyrektor wrocławskiego Novotelu, wszystkie imprezy towarzyszące kampanii będą dostępne nie tylko dla hotelowych gości, ale także mieszkańców i kibiców przybyłych do miasta.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.