Największa franczyzowa sieć lodziarni rusza na podbój małych miasteczek

0
336
Wraz z rozpoczęciem sezonu wakacyjnego sieć Lody Bonano rozpoczęła ekspansję w mniejszych miejscowościach. Równolegle prowadzone są poszukiwania kolejnych franczyzobiorców.

Pierwszy lokal tej marki powstał w 2003 roku w Białymstoku. Firma zarządzana przez Radosława Charubina posiada obecnie 270 punktów i nie przestaje się rozwijać. Tegoroczny sezon rozpoczęła od otwarcia kilkudziesięciu nowych lokali w całej Polsce, m.in. w Sosnowcu, Dąbrowie Górniczej, a wkrótce także w Hajnówce i Warszawie. Właściciele stawiają na działalność głównie w małych miejscowościach, liczących do 3 tys. mieszkańców, lecz nie zapominają przy tym o dużych miastach.

„Lody to biznes sezonowy, może się więc wydawać, że jest w nim duża rotacja. Tymczasem jak pokazują prowadzone przez nas statystyki zdecydowana większość punktów utrzymuje się wiele lat. Niektórzy nasi franczyzobiorcy są z nami od początku, czyli od 14 lat. Mają po kilka punktów, zatrudniają do ich prowadzenia koordynatorów, sami mogą zaś poświęcić się innym zajęciom” – powiedziała w rozmowie z „Portalem Spożywczym” Dorota Tyborowska, manager rozwoju sieci.

Prezes Multi Ice, właściciela marki, wielokrotnie podkreślał, że na sukces Lodów Bonano, oprócz odpowiedniej lokalizacji i pogody, składa się w dużej mierze zaangażowanie franczyzobiorcy. Większość z nich (ok. 60%) po roku współpracy decyduje się na otwarcie kolejnego lokalu.

Reklama

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.