Efektywny marketing – czy pracownika recepcji da się zastąpić robotem? (Horeca Radio)

1
420
Zapraszamy na kolejny  odcinek cyklu audycji pt. „Efektywny marketing hotelu” Anna Wykurz, założycielka agencji mediowej We Do Media Group oraz firmy szkoleniowo-doradczej We Do Hotels  opowiada o technologiach, które już wkraczają do hoteli i wspomagają ich funkcjonowanie. Co nas czeka w przyszłości, czy pracownika recepcji da się zastąpić robotem?

Anna Wykurz jest ekspertem do spraw komunikacji online i marketingu. Bierze aktywny udział w konferencjach branżowych oraz szkoleniach. Na co dzień pomaga hotelom budować wizerunek, rozwijać sprzedaż i optymalizować wydatki marketingowe. Tworzy strategie marketingowe, prowadzi kampanie sprzedażowe i działania wizerunkowe w Internecie, a także szkolenia. Jest autorką cyklu szkoleń „We Do Efektywna Sprzedaż”, dedykowanego działom sprzedaży, rezerwacji i pracownikom recepcji w obiektach hotelowych. Od października współprowadzi w Horeca Radio cykl audycji pt. „Efektywny marketing hotelu”, w których opowiada, na czym polega nowoczesny marketing w branży hotelarskiej.

 

 

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.