Marka Munchies chce ponownie podbić stolicę

0
1073
Znany streetfodowy koncept po raz drugi wkracza do Warszawy – tym razem ze stacjonarnym lokalem, który został otworzony na Ursynowie przy ul. Rosoła 48a.

Dla właścicieli marki Munchies to już druga próba zaistnienia na gastronomicznej mapie Warszawy. Poprzednia restauracja, która została zainaugurowana w 2016 roku, znajdowała się na Barce o wdzięcznej nazwie „Wynurzenie” przycumowanej do lewego brzegu Wisły na wysokości pomnika Syrenki. Miejsce to błyskawicznie zdobyło ogromną popularność i stało się jednym z najbardziej lubianych przez warszawiaków. Godziny otwarcia restauracji nie były stałe, ale popołudniami i wieczorami lokal był zawsze czynny. Na Barce można było skosztować dań serwowanych przez najlepszych szefów kuchni w stolicy, co było gwarantem wysokiej jakości potraw. Właściciele nie mogli narzekać na brak klientów także ze względu na to, iż oryginalny koncept slow street food został wymyślony przez byłych pracowników Atelier Amaro.

W 2017 roku marka zadebiutowała w Lublinie, ale tylko na okres jednego sezonu. Goście mieli do dyspozycji 30 miejsc siedzących, a jedzenie było przygotowywane w kontenerze gastronomicznym.

Teraz Munchies powraca do stolicy ze swoimi sztandarowymi pozycjami w menu, zatem goście mogą spodziewać się łopatki w bułce, koreańskiego smażonego kurczaka, kaszanki z plastycznym żółtkiem, poutinów z policzkiem wołowym i wielu innych przysmaków.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.