Advertisement

Marka Munchies chce ponownie podbić stolicę

Marka Munchies chce ponownie podbić stolicę
Advertisement
Znany streetfodowy koncept po raz drugi wkracza do Warszawy – tym razem ze stacjonarnym lokalem, który został otworzony na Ursynowie przy ul. Rosoła 48a.

Dla właścicieli marki Munchies to już druga próba zaistnienia na gastronomicznej mapie Warszawy. Poprzednia restauracja, która została zainaugurowana w 2016 roku, znajdowała się na Barce o wdzięcznej nazwie „Wynurzenie” przycumowanej do lewego brzegu Wisły na wysokości pomnika Syrenki. Miejsce to błyskawicznie zdobyło ogromną popularność i stało się jednym z najbardziej lubianych przez warszawiaków. Godziny otwarcia restauracji nie były stałe, ale popołudniami i wieczorami lokal był zawsze czynny. Na Barce można było skosztować dań serwowanych przez najlepszych szefów kuchni w stolicy, co było gwarantem wysokiej jakości potraw. Właściciele nie mogli narzekać na brak klientów także ze względu na to, iż oryginalny koncept slow street food został wymyślony przez byłych pracowników Atelier Amaro.

W 2017 roku marka zadebiutowała w Lublinie, ale tylko na okres jednego sezonu. Goście mieli do dyspozycji 30 miejsc siedzących, a jedzenie było przygotowywane w kontenerze gastronomicznym.

Teraz Munchies powraca do stolicy ze swoimi sztandarowymi pozycjami w menu, zatem goście mogą spodziewać się łopatki w bułce, koreańskiego smażonego kurczaka, kaszanki z plastycznym żółtkiem, poutinów z policzkiem wołowym i wielu innych przysmaków.

Tagi: , , , , ,

 

Dalsze rozpowszechnianie materiałów opublikowanych w serwisie www.horecabc.pl jest dozwolone tylko po uzyskaniu pisemnej zgody wydawcy.

Advertisement

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Loading
Loading
Loading
Loading
Loading
Loading