Metamorfoza Costa Coffee w Warsaw Trade Tower

0
368
Kolejna zmiana w Warsaw Trade Tower należącym do funduszu Akron Investment Central Eastern Europe II. Tym razem jest nią metamorfoza Costa Coffee, która znajduje się w lobby budynku. Kawiarnia o powierzchni ponad 100 m2 została dostosowana do nowoczesnego wystroju obiektu i potrzeb klienta biznesowego, a także rozszerzonej oferty gastronomicznej sieci.

Właściciel sieci brytyjskich kawiarni Costa Coffee odświeżył wygląd ponad 100 metrowego lokalu znajdującego się w lobby WTT. Wnętrze utrzymane jest w ciepłych szarościach, które współgrają z bielą lobby. Charakteru przestrzeni nadają kontrastujące z pozostałymi barwami czerwone akcenty. Centralnym punktem kawiarni jest bar połączony z nową ladą chłodniczą. Wokół niego zaprojektowano komfortową strefę dostępną zarówno dla pracowników WTT, jak i gości z zewnątrz. Podczas remontu zainstalowano nowy piec do wypieku pieczywa, co pozwoliło na rozszerzenie oferty śniadaniowej m.in. o croissanty oraz bułeczki cynamonowe. Nowością w menu są również podawane na ciepło kanapki z szarpaną wołowiną lub serem halloumi, a także kromki pieczywa ziarnistego (bez dodatku mąki) z różnymi dodatkami.




Warsaw Trade Tower inspiruje do zmian

Reklama

W latach 2015-2016 biurowiec przeszedł kompleksową modernizację i rebranding. Najbardziej spektakularną zmianą była nowa oryginalna aranżacja lobby odpowiadająca współczesnemu podejściu do projektowania wnętrz przestrzeni komercyjnych.

„Nowy dizajn lobby, a także szereg udogodnień wprowadzonych w procesie modernizacji biurowca stały się impulsem dla najemców lokali usługowych do przeprowadzenia metamorfoz własnych przestrzeni. Ta inspiracja jest dla nas niezwykle satysfakcjonująca, a jej efekty potwierdzają słuszność obranego kierunku zmian oraz sposobu zarządzania budynkiem” – komentuje Izabela Kapil, Vice President Portfolio Management Europe w Heitman.




Spotkania biznesowe w mniej formalnym wnętrzu

Coraz częściej pracownicy biur rezygnują z ciasnych sal konferencyjnych i chętniej wybierają nieformalną atmosferę kawiarni. Spotkania przy filiżance gorącej kawy czy herbaty sprzyjają budowaniu więzi z partnerami biznesowymi czy współpracownikami. Zmiana otoczenia pozwala utrzymać koncentrację i uważniej skupić się na zadaniach. Dlatego w procesie projektowania lokalu w WTT, Costa Coffee uwzględniła potrzeby klientów biurowych zapewniając im m.in. ergonomiczne fotele oraz łatwy dostęp do gniazdek elektrycznych.

Warsaw Trade Tower (WTT) powstał pod koniec lat 90. jako jeden z pierwszych wolskich wieżowców. Obiekt posiada ponad 42 000 mkw. komfortowej powierzchni biurowej klasy „A”, która jest obecnie wynajęta w 92,76 proc. W latach 2015-16 biurowiec przeszedł modernizację, w wyniku której zyskał szereg udogodnień zgodnych z koncepcją employee-wellbeing oraz odpowiadających na potrzeby najemców. W budynku znajduje się wiele punktów usługowych, które zwiększają komfort pracy jego użytkowników, poza odświeżoną kawiarnią są to: kantyna, piekarnia, wspólna jadalnia na posiłki przyniesione z domu, pralnia chemiczna, usługi kurierskie, sala aktywności, centrum konferencyjne na 35. piętrze z najwyżej zlokalizowaną w Warszawie przestrzenią widokową oraz dwujęzyczne przedszkole. Warsaw Trade Tower posiada również certyfikat BREEAM In-Use z oceną na poziomie Very Good w kategorii Asset Performance.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.