Makarun w wersji smart

0
131
Advertisement

Makarun wprowadza do oferty nową opcję franczyzową – wyspę. W ten sposób marka sięga do najatrakcyjniejszych miejsc w centrach handlowych i biurowcach. Lokal, zajmujący zaledwie 10 m.kw. da się w zasadzie postawić wszędzie.

To jest naprawdę wersja smart – przekonuje Iga Tymczyszyn, kierownik do spraw franczyzy w Makarunie. – Mała powierzchnia oznacza oczywiście korzystny cenowo czynsz. Koszt inwestycji jest niższy niż w przypadku standardowego lokalu. Mini rozmiar powoduje też, że wyspę można ustawić w świetnych punktach. W sprytnie zorganizowanej zabudowie mieści się zaś wszystko, by serwować makarunowe menu.

W najmniejszej wersji na wyspę potrzeba jedynie 10 m.kw. Da się ją zamontować i zdemontować w dwa dni i to bez pozostawiania śladów (nie ma konieczności naruszania posadzki czy ściany). Ma modułową konstrukcję, można więc ją dostosować do różnych, nawet bardzo nietypowych przestrzeni.

Wyspa jest w dużej mierze samowystarczalna. Nie potrzebuje dostępu do sieci wodociągowej. Ma własną instalację wodną, Moc przyłączeniowa do jej zasilenia to tylko 11 kW. Wentylacja odbywa się przez okap z wysokowydajnym filtrem węglowym bez konieczności wpinania się do systemu wentylacyjnego (choć taka możliwość istnieje).
Makarun jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm gastronomicznych w Polsce. W ciągu siedmiu lat stała się największą franczyzową siecią spaghetterii w kraju. Teraz rozpoczęła ekspansję zagraniczną. Sukces zawdzięcza przede wszystkim temu, że błyskawicznie odczytuje konsumenckie trendy, ale także temu, że jest elastyczna względem franczyzobiorców i umie szybko reagować na ich potrzeby.

Wyspa jest konceptem, który wpisuje się aktualne zainteresowania inwestorów. To opcja skierowana między innymi do obecnych operatorów, działających w foodcourtach oraz w biurowcach – wyjaśnia Iga Tymczyszyn. – Adresowana jest na przykład do przedsiębiorców, którzy chcieliby bardziej ekonomicznie wykorzystać powierzchnię, jaką dysponują, albo lokalu, albo wzbogacić ofertę kulinarną swojego lokalu.
Pierwsza wyspa Makaruna powstała w czerwcu tego roku w Avia Software Park w Krakowie, druga we stanęła w Galerii VIVO w Pile we wrześniu.

Obydwaj franczyzobiorcy po kilku miesiącach działalności mówią, że wyspa wyróżnia się i przyciąga uwagę klientów. Podkreślają też, że mimo iż ma niewiele metrów, jest tak dobrze zorganizowana, że daje duży komfort pracy – dodaje Iga Tymczyszyn.
Zgłaszają się kolejni inwestorzy, którzy chcieliby mieć własną wyspę.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.