Magdalena Ćwiklińska z Prima Hotele podsumowuje nadmorski sezon wakacyjny

0
1271
Fot.: Materiały prasowe Prima Hotele

Sezon wakacyjny 2023 w Prima Hotele (Primavera Jastrzębia Góra oraz Hotel Astor) nad polskim morzem, zakończył się z mieszanką sukcesów i wyzwań. Magdalena Ćwiklińska, managerka działu marketingu, podzieliła się z nami swoją analizą tego, jak obiekt poradził sobie w tym okresie.

Wakacje 2023 oceniamy pozytywnie, choć pod względem obłożenia były nieco słabsze niż w zeszłym roku. Średnie obłożenie w naszych obiektach wyniosło 89% – mówi Magdalena Ćwiklińska

Ciekawym zjawiskiem było to, że goście wybierali pobyty głównie w środku tygodnia, a nie w weekendy. Średnia długość pobytu wynosiła 5 dni, a okno rezerwacji – zaskakująco krótkie – 14 dni.

Zdecydowanie zauważyliśmy różnice na rezerwacjach w środku tygodnia vs. w weekend na dużą korzyść pobytów między niedzielą a piątkiem – dodaje Ćwiklińska.

Mimo pewnego spadku w obłożeniu, średnia cena noclegu wzrosła o 12%. To pokazuje, że goście byli gotowi płacić więcej za jakość i komfort, jakie oferują obiekty Prima Hotele.

Przed nami zebranie podsumowujące sezon, wnioski, mała integracja oraz praca nad wzbogaceniem oferty na 2024 rok – zdradza Magdalena.

Co więcej, obiekt nie zamierza zwalniać tempa. We wrześniu wracają konferencje, które zapowiadają się optymistycznie, a w grudniu planowane są duże inwestycje w Hotelu Astor, w tym remont całego piętra pokoi oraz strefy basenowej.

W kontekście nadchodzących miesięcy, Prima Hotele ma ambitne plany. „Nie zwalniamy zatem tempa” – jak podkreśla Magdalena Ćwiklińska. To obiecujące słowa, które z pewnością cieszą zarówno stałych gości, jak i tych, którzy planują odwiedzić te obiekty w przyszłości.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.