Rozwój rynku opinii online w Europie

0
157

Po raz kolejny turystyka należała do jednych z najbardziej dynamicznie rozwijających się branż, a opinie online były jednym z najczęściej pojawiających się tematów. Już od jakiegoś czasu obserwujemy sytuację, w której wielu kluczowych graczy, takich jak Google, Booking.com, TripAdvisor czy Facebook, walczy o dominację czym mocno wpłyneli na szereg pojawiających się innowacji.

Dla właścicieli hoteli może to być prawdziwe wyzwanie, a niepewność, gdzie zachęcić gości do pozostawienia opinii, jest uzasadnionym problemem.

Customer Alliance przeprowadził szczegółową analizę branży do 2018 r., analizując rozwój każdego z głównych portali w oparciu o najnowsze dane z tysięcy hoteli i firm. Dzięki temu łatwiej będzie podejmować świadome decyzje dotyczące Twojej reputacji online.

Reklama

Pobierz artykuł

 

 

 

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
Captcha verification failed!
Ocena użytkownika captcha nie powiodła się. proszę skontaktuj się z nami!