Kolejny Bobby Burger otwarty w Warszawie

0
866
Pierwsza polska sieć burgerowni Bobby Burger otworzyła swój 20 lokal w stolicy, w centrum handlowym Sadyba BEST Mall. Zgodnie z założonym planem, w tym roku sieć powiększyła się aż o 7 nowych lokali i obecnie posiada 45 burgerowni w największych miastach w Polsce. Bobby Burger ma w swojej ofercie burgery mięsne, wegetariańskie, a od niedawna również propozycję dla wegan. 
Lokale Bobby Burger znajdują się w 19 miastach w Polsce, m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Łodzi, Gdańsku czy Wrocławiu. Pierwszy lokal stacjonarny sieci został otwarty w 2013 roku w stolicy, przy ul. Żurawiej i funkcjonuje do dziś. Przez kolejne lata działalności sieć otwierała swoje burgerownie w nowych miastach i zwiększała ich liczbę na kulinarnej mapie Warszawy.
27 listopada br. miało miejsce oficjalne otwarcie kolejnego, 20 już lokalu Bobby Burger w Warszawie. Nowa burgerownia znajduje się w centrum handlowym Sadyba BEST Mall na Mokotowie, na 1. piętrze i zajmuje powierzchnię 80 mkw. – To drugi lokal Bobby Burger na Mokotowie, największej dzielnicy Warszawy pod względem liczby ludności. Lokal znajduje się w Sadyba BEST Mall, a co warte przypomnienia, to pierwsze centrum handlowe w Europie Środkowo-Wschodniej, gdzie można było skorzystać z kina 3D IMAX. Do Sadyba BEST Mall licznie ściągają mieszkańcy Mokotowa, ale również dzielnicy Wilanów, gdzie nie ma obecnie żadnego centrum handlowego. Jest to miejsce, które z jednej strony daje liczne możliwości do spędzania wolnego czasu, a z drugiej brakowało w nim prawdziwej burgerowni, która będzie oferować nie tylko wysokiej jakości jedzenie, ale również przestrzeń do spędzenia czasu z rodziną czy przyjaciółmi. Postanowiliśmy to zmienić – mówi Maciej Sobolewski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Bobby Burger.
Wszystkie lokale Bobby Burger utrzymane są w spójnym klimacie, jednocześnie można znaleźć w nich lokalne akcenty. W przypadku lokalu na Sadybie takim akcentem jest mural wykonany przez warszawski duet artystyczny Takie Pany, w którym nie zabrakło nawiązania do głównego produktu sieci – burgerów.
W mijającym roku otworzyliśmy aż siedem nowych burgerowni, w ten sposób obecnie w ramach sieci Bobby Burger działa 16 lokali własnych i 29 franczyzowych. Mogę zatem potwierdzić, że zrealizowaliśmy plan przyjęty na ten rok i zakończymy go liczbą 45 lokali działających w różnych miastach Polski – mówi Maciej Sobolewski dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Bobby Burger.
Sieć powiększa nie tylko liczbę burgerowni, ale również swoje menu. Bobby Burger znany jest ze swoich kultowych burgerów 100 proc. wołowina. Od końca listopada, wśród 14 burgerów mięsnych oraz 4 wegetariańskich, klienci sieci w menu znajdą także opcję wegańską – burgera „Power Plant”. Jest to efekt współpracy z Foods Brothers, jedynym dystrybutorem na Polskę roślinnych kotletów Linda McCartney, na których bazuje pierwszy wegański burger w historii Bobby Burger.
Na nowy rok mamy równie ambitne plany. Będziemy dalej rozwijać sieć burgerowni poprzez otwarcie kolejnych lokali, zarówno własnych, jak i franczyzowych. W najbliższych planach mamy otwarcie kolejnych burgerowni w Warszawie, m.in. przy ul. Chmielnej oraz następnych lokali w Łodzi i Bydgoszczy. Do końca 2020 roku chcemy mieć ponad 50 lokali Bobby Burger na terenie całej Polski. Z kolei do końca pierwszego kwartału przyszłego roku zamierzamy wycofać ze wszystkich naszych burgerowni plastikowe produkty jednorazowego użytku – podkreśla Maciej Sobolewski. Największa polska sieć burgerowni w listopadzie wymieniła już plastikowe słomki na ich papierowe zamienniki, wypełniając misję społecznej odpowiedzialności biznesu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.