Jak przygotować ofertę na walentynki w lokalu?

0
581
Fot.: Materiały prasowe GoPOS

Wiele osób z okazji walentynek decyduje się na świętowanie tego dnia w restauracjach. Jeśli prowadzisz swój lokal gastronomiczny, jest to świetna okazja zarówno na zdobycie większej ilości klientów, jak i zwiększenie przychodów. Przeczytaj w poniższym artykule jak odpowiednio dostosować ofertę i przyciągnąć do lokalu wielu zakochanych.

Szczególny dzień także dla restauratorów

14 luty to nie tylko wyjątkowy dzień dla zakochanych. To okres, podczas którego właściciele z branży gastronomicznej mogą skutecznie wykorzystać wyjątkową atmosferę wśród swoich klientów. Większe oblężenie lokalu to moment, aby pozyskać nowych gości lub wprowadzić ciekawe rozwiązania, wyróżniające restauracje na tle konkurencji. Jakie pomysły wybrać?

Menu na Świętego Walentego

Ułóż na ten czas wyjątkową kartę dań. Zaoferuj zakochanym (i nie tylko) nowe propozycje dań i drinków albo przedstaw najpopularniejsze pozycje z menu w nowej, walentynkowej odsłonie. Skomponuj je z połączeniem afrodyzjaków, takich jak ostrygi, imbir czy czerwone wino. Wymyśl nowe, tematyczne nazwy, które nawiązują do święta zakochanych i przywodzą na myśl romantyczny nastrój.

Jeśli obawiasz się wprowadzania zmian do karty dań, bo nie chcesz drukować papierowych wersji, wprowadź E-menu. Umieść QR kody na stolikach, które po zeskanowaniu przekierują gości do aktualnej oferty. Taka elektroniczna wersja pozwala konsumentom na jej łatwe przeglądanie, samodzielne zamawianie, a także opłacanie wybranych dań. Dzięki temu rozwiązaniu możesz również dodawać nowości na bieżąco, a co za tym idzie – dostosowywać restaurację do różnego rodzaju okoliczności.

Fot.: Materiały prasowe GoPOS

Dzień również dla singli?

Zastanawiając się nad nową ofertą w lokalu, weź pod uwagę również tych klientów, którzy nie planują przyjść w parze, aby świętować dzień zakochanych. Wyjdź przed szereg i skieruj propozycje do singli. Stwórz pozycje w karcie nawiązujące do anty-walentynek lub zorganizuj wieczór szybkich randek. Być może Twój lokal będzie tym miejscem, który w Walentynki łączy singli. To pomysł, który bez wątpienia wysunie na pierwszy plan Twoją restaurację i pozwoli na zwiększenie częstotliwości wizyt nie tylko w tym wyjątkowym dniu.

Przygotowany personel to podstawa

Z uwagi na to, że 14 luty może być wyjątkowo obfity w odwiedzających Twój lokal gości, musisz przygotować na to swoich pracowników. Tłum, natłok obowiązków i nowości w menu, mogą doprowadzić do wielu pomyłek lub długiego oczekiwania na zamówienie. Z pewnością negatywnie wpłynie to na klientów i ich satysfakcję z wizyty. Dlatego tak ważne jest, aby jak najbardziej wspomóc zespół. Możesz zrobić to za pomocą nowoczesnych narzędzi, jak mobilni kelnerzy. Wyposaż kelnerów w tablety, dzięki którym odbiorą zamówienia bezpośrednio przy stoliku i automatycznie prześlą je na kuchnię. Tego typu rozwiązanie mocno przyspiesza obsługę kelnerską, a także ogranicza pomyłki do minimum.

Romantyczne kolacje na wynos

Świętowanie na zewnątrz lub w miejscach publicznych nie jest dla każdego. Niektórzy miłośnicy walentynek wolą spożywać kolację jedynie w swoim towarzystwie. Dla takich klientów także musisz znaleźć rozwiązanie. W takim przypadku idealne mogą okazać się realizację zamówień z dostawą. Wszystkie nowe propozycje stworzone z myślą o dniu zakochanych, można bardzo szybko dodać przy użyciu własnego sklepu online, a główną kartę dań zaktualizować w czasie rzeczywistym. Dostosowując w ten sposób ofertę do potrzeb klienta, zapewniasz najwyższą jakość usług, a także utrzymujesz bazę konsumencką.

Wygląd ma znaczenie

Poza wyjątkowym jedzeniem, podkreśl również wystrój restauracji. Stwórz romantyczną atmosferę i zapewnij swoim klientom wyjątkowe przeżycia. Udekoruj stoły świecami wraz z płatkami róż wokół. Zadbaj o romantyczną muzykę na żywo, która na pewno urozmaici spożywanie walentynkowych dań. Postaw na czerwień lub róż, aby utrzymać tematykę święta oraz przygaś standardowe oświetlenie, aby jeszcze bardziej podkreślić nastrój panujący w lokalu.

Wyjątkowe promocje dla walentynkowych miłośników

Nic tak nie motywuje do zakupów jak odpowiednie promocje, a dodatkowe połączenie ich z celebracją konkretnego święta, może osiągać wysokie wyniki sprzedażowe. Wprowadź atrakcyjny program lojalnościowy  i zaproponuj zakochanym użycie karty stałego klienta, dzięki którym odbiorą z oferty walentynkowej czerwone wino lub przystawkę – jako dodatek do zamówienia. Zwiększ z łatwością swój zysk i ciesz się tłumem gości!

Promocja nowej oferty na święto zakochanych połową sukcesu

Wyjątkowa karta dań wraz z ciekawymi propozycjami walentynkowymi to nie wszystko. Kluczowym elementem całego sukcesu są działania marketingowe. Tradycyjna reklama, jak ulotki czy plakaty, to cały czas dobre rozwiązanie. Idąc jednak śladem technologii – warto postawić na sferę internetową. Za pomocą chociażby social mediów, przedstaw nową ofertę restauracji na 14 dzień lutego. Wyróżnij reklamę grafikami, które nawiązują bezpośrednio do zbliżającego się dnia zakochanych, a także podkreśl jego wyjątkowość. Taki marketing online zapewni Ci zarówno szybki przepływ informacji, do wielu odbiorców, jak i potrzebny do zarządzania feedback. Skorzystaj ze zgromadzonych danych w bazie Twojego sklepu online albo centralce telefonicznej, jeśli chcesz dać znać stałym klientom o czekających nowościach. Wyślij do wszystkich wiadomość za pomocą automatycznych smsów lub maili i zyskaj pewność, że informacja o Twoich nowościach na święto zakochanych zyska rozgłos.

Różnego rodzaju święta to szczególny czas nie tylko dla chętnych do celebrowania klientów, ale również przedsiębiorców, którzy mogą zwiększyć zysk oraz rozpoznawalność lokalu. Wyjątkowa oferta, skuteczna promocja oraz innowacyjne rozwiązania to główne aspekty udanego spędzania kilku szczególnych dni w roku. Jeśli chcesz wprowadzić nowoczesne narzędzia do swojego biznesu – odwiedź stronę GoPOS.

Fot.: Materiały prasowe GoPOS



ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.