Jak docierać z reklamą do potencjalnych gości?

0
1014
Na październikowej konferencji Hotel Meeting Anna Amsolik, właścicielka agencji marketingowej oraz autorka bloga o tematyce marketingu i sprzedaży w hotelarstwie, opowie m.in. o tym, jakie możliwości daje narzędzie Google Analytics, a także jak wykorzystać do remarketingu dane gości, które znajdują się w naszym posiadaniu.

Anna Amsolik jest absolwentką Akademii Morskiej w Gdyni na kierunku Organizacja Usług Turystyczno-Hotelarskich. Swoją poważną przygodę z marketingiem i sprzedażą w hotelarstwie rozpoczęła dziesięć lat temu w hotelu Sheraton Sopot Hotel, Conference Center & Spa, któremu pomagała od etapu pre-openingu przez kolejne cztery lata. Pełniła również funkcję Sales Managera w czterogwiazdkowym Hotelu Haffner w Sopocie oraz Kierowała Działem Marketingu i Sprzedaży w gdyńskim butikowym hotelu Quadrille.

Od 2016 roku Amsolik jest niezależnym doradcą marketingowym dla branży hotelarsko-gastronomicznej, a także właścicielką Agencji Marketingowej, która świadczy swoje usługi głównie mniejszym obiektom niezależnym oraz restauracjom. Od marca ubiegłego roku prowadzi bloga o tematyce marketingu i sprzedaży w hotelarstwie: www.hotelike.pl.

W 2018 roku podjęła się współpracy z Wyższą Szkołą Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku, gdzie wykłada zagadnienia marketingu na studiach magisterskich oraz kursach zawodowych. Jest też autorką kursów online z zakresu wykorzystania nowych mediów w branży HoReCa.

Podczas jesiennej edycji konferencji Hotel Meeting 2018 Anna Amsolik wygłosi prezentację pt. „Jak docierać z reklamą do potencjalnych gości?”, w trakcie której poruszy następujące zagadnienia:

  • Dlaczego warto reklamować się do osób, które już nas znają?
  • Możliwości Google Analytics – jak tworzyć grupy reklamowe z segmentów w Google Analytics.
  • Grupa docelowa – podobni do – jak to działa? Facebook/Instagram oraz Google.
  • Jak wykorzystać do remarketingu dane gości, które posiadamy (wraz ze zgodą na ich przetwarzanie)
  • Typowy remarketing czyli reklamowanie się do osób, które odwiedziły stronę www (oraz konkretne podstrony)
  • Reklamowanie się do osób, które wykonały jakieś działanie na naszym Facebooku

Zapraszamy do zapoznania się z agendą wystąpień tegorocznych prelegentów na oficjalnej stronie internetowej konferencji Hotel Meeting 2018.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.