[Hotel Meeting] Jacek Olszewski – Rock and Roll w hotelu – czyli jak grać Guest Experience

0
60
Advertisement

Zapraszamy na prezentację Jacka Olszewskiego 14 października w trakcie trwania VI edycji konferencji Hotel Meeting. Warto zapoznać się z programem spotkania i naszą propozycją warsztatów. Ilość miejsc jest ograniczona! Zachęcamy do rejestracji.

Kto kojarzy kapele takie jak Rolling Stones, Pink Floyd, Black Sabbath, Guns n` Roses, czy Metallica? Na koncertach tych zespołów tłumy przeżywały wręcz euforyczne doświadczenia, dlatego były one na scenie (ok. wiem, że z przerwami) kilkadziesiąt lat. Można ich lubić lub nie, ale nikt nie zaprzeczy, że odniosły sukces. Czytając liczne wywiady z już dojrzałymi wykonawcami, w prawie każdym jako jeden z czynników sukcesu, podawali oni atmosferę w zespole. Pracowali i tworzyli razem, żeby swoje zaangażowanie i emocje przenieść na publiczność i to działało. Kiedy zespół się nie dogadywał, fani szybko to odczuwali, ponieważ na koncertach nie było energii a nawet najlepsze utwory brzmiały słabo.

Czy nie tak samo jest w hotelu? Kiedy zespół jest zgrany, a lider odpowiedzialny i charyzmatyczny goście będą mieli przyjemność słuchać doskonale skomponowanego utworu pt. „Guest Experience”. Kiedy zabraknie zespołu w zespole, dźwięk, który popłynie w kierunku gości będzie fałszywy i nie uratuje go ani super wyposażenie, ale niesamowite jedzenie, ani widok na góry, morze czy inne atrakcje.

Zapraszam na moje wystąpienie, gdzie pokażę Wam najważniejsze źródło Guest Experience – zachęca Jacek Olszewski.

Jacek Olszewski

Trener, handlowiec, manager, tłumacz – mediator języka włoskiego. Te właśnie obszary są moimi źródłami mocy i inspiracji we współpracy i wspieraniu hotelarzy w budowaniu i rozwijaniu ich kompetencji w ramach szeroko pojętego Guest Experience. Ale po kolei…

Jako absolwent Wydziału Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Łódzkiego, poznałem niuanse międzynarodowego savoir-vivre’u w polityce i biznesie między innymi pod okiem jednego z najwybitniejszych polskich dyplomatów, ambasadora RP w RFN, prof. Jerzego Sułka.

Będąc dziś handlowcem z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w budowaniu standardów sprzedaży i obsługi klienta na terenie Polski, Włoch oraz Turcji, a także prowadzeniu negocjacji w wielokulturowym środowisku biznesowym, doświadczyłem istoty emocji w transakcjach handlowych. Jako tłumacz, handlowiec, trener i włóczykij spędzam średnio ponad 100 dni rocznie w hotelach. To wszystko w połączeniu z doświadczeniem trenerskim i międzykulturowym pozwala mi rozwijać zespoły hotelowe, pomagać kierownikom przekwalifikować się w liderów oraz z grup, często przypadkowych ludzi, tworzyć współpracujące zespoły. Jeżeli do tego dojdzie jeszcze zamiłowanie do sprzedaży w różnych branżach mój obraz hotelarskiego trenera jest prawie kompletny.

Na swoich szkoleniach pomagam managerom i kierownikom różnych działów budować pozytywny i profesjonalny wizerunek ich hoteli od strony kadrowej, chociaż nie tylko. Wychodzę z założenia, iż tylko zadowolony ze swojej pracy zgrany zespół, pod dowództwem lidera jest w stanie zarządzać doświadczeniami gości. Stąd zasada, chociaż nie przeze mnie wymyślona, na której opieram swoją współpracę z hotelarzami, a która mówi: uszczęśliw swojego pracownika, a on uszczęśliwi Twojego gościa.

Współpracuję zarówno z dużymi sieciami hotelowymi jak i małymi pensjonatami, rozwijając ich historię lub pomagając tworzyć ją od początku.

Prywatnie uwielbiam podróżować, zwiedzać, odkrywać, gotować i jeść. Kiedyś szybkim autem pokonywałem ¼ mili kilka razy w miesiącu, teraz już zdecydowanie wolniejszym, przemierzam ok. 50000 km rocznie. Lubię koncerty kapel, które przedkładają gitary nad elektronikę i, w których tekstach nadal jest treść i emocje i na koncertach zazwyczaj znajdziecie mnie pod sceną. Kiedy tylko mogę spędzam czas z dzieciakami, a późnymi wieczorami oglądam z żoną filmy psychologiczno-katastroficzno-baśniowe.

ZOBACZ PEŁNY PROGRAM KONFERENCJI HOTEL MEETING 

Obowiązuje zasada „kto pierwszy, ten lepszy”, zatem zachęcamy do błyskawicznej rezerwacji za pomocą platformy Evenea!!!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.