Hotel Mazurski Raj przeprowadza rozbudowę i zmienia logo

0
280
Fot.: Materiały prasowe Hotel Mazurski Raj

Hotel Mazurski Raj, położony w sercu Mazur, wkracza w nową fazę swojego rozwoju. W ramach rozbudowy, której zakończenie planowane jest na koniec drugiego kwartału 2024 roku, obiekt zyska dodatkowe atrakcje oraz zmieni swoją identyfikację wizualną.

Hotel, który dotychczas oferował swoim gościom szeroką gamę usług, po zakończeniu rozbudowy będzie dysponował 173 pokojami oraz 12 apartamentami, inspirowanymi mazurską przyrodą. Goście poszukujący większej przestrzeni będą mogli skorzystać z 18 domków z tarasami, położonych w ogrodzie.

Fot.: Materiały prasowe Hotel Mazurski Raj

Po zakończeniu inwestycji, Mazurski Raj zaoferuje m.in. halę sportową ze ścianką wspinaczkową, basen, SPA, wirtualną strzelnicę oraz sferyczne kino. Na terenie hotelu znajdzie się również salon gier z symulatorami VR i automatami do gry. Centrum konferencyjno-bankietowe, o powierzchni zdolnej pomieścić 500 osób, będzie miejscem organizacji dużych wydarzeń biznesowych.

Fot.: Materiały prasowe Hotel Mazurski Raj

W ramach rebrandingu hotel wprowadzi nowe logo nawiązujące do legendy o jeziorze Bełdany. Nowa identyfikacja wizualna, wykorzystująca kolory związane z naturą Mazur, ma podkreślać luksus i tradycję miejsca. Logo opowiada historię bohaterów lokalnej legendy, co będzie odzwierciedlone w całym obiekcie.

Hotel położony nad jeziorem Bełdany, otoczony Puszczą Piską, oferuje liczne możliwości aktywnego wypoczynku, takie jak sporty wodne, tenis, wynajem rowerów i quadów. Dla tych, którzy preferują spokojniejszy wypoczynek, dostępne będą baseny, sauny i ekskluzywne SPA.

Kuchnia hotelu promuje lokalne produkty i tradycyjne receptury. Restauracje na terenie hotelu oferują dania inspirowane kuchnią regionalną oraz międzynarodową, a goście mogą liczyć na smaki lokalnych ryb i mięs przygotowywanych w hotelowej wędzarni.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.