Galeria Katowicka poszerza ofertę gastronomiczną

0
385

Nowe otwarcia lokali gastronomicznych w centrach handlowych są dowodem na to, że po pandemicznym przestoju branża znowu nabiera wiatru w żagle, a w planach rozwojowych stawia na atrakcyjne lokalizacje i duży traffic. To między innymi te przesłanki zadecydowały o dołączeniu do grona najemców Galerii Katowickiej Kawiarni i Piekarni Lajkonik oraz restauracji North Fish.

Doświadczenia ostatnich miesięcy pokazały, w jak dużym stopniu liczą się elastyczność i otwartość na nowe trendy, dywersyfikacja oferty, urozmaicenie menu oraz udostępnienie opcji jedzenia na wynos. Lokale gastronomiczne w centrach handlowych, poza ofertą kulinarną, dają klientom również coś więcej – są miejscami spotkań i spędzania czasu wolnego. Lajkonik to przykład udanego konceptu połączenia piekarni z kawiarnią, North Fish z kolei w coraz większym zakresie uwzględnia w menu oczekiwania wegan czy wegetarian. Dla obu marek lokalizacja w Galerii Katowickiej , która jest hubem komunikacyjnym mieszczącym się przy dworcach PKP i autobusowym, jest dodatkową szansą na udane otwarcie.

Lajkonik – z laptopem do piekarni

Reklama

Lajkonik wychodzi poza tradycyjnie rozumianą piekarnię szeroką ofertą przygotowywanych codziennie na miejscu kanapek i bajgli oraz ciast i słodkich przekąsek, serwowanych w towarzystwie ciepłych napojów serwowanych na miejscu i na wynos. Łączy więc piekarnię, cukiernię i kawiarnię.

– W centrum Katowic pojawi się kolejne miejsce, które nie tylko nakarmi odwiedzających, ale zaspokoi także inne potrzeby: odpoczynku, spotkania ze znajomymi, możliwości pracy „na mieście”. Wraz z miejscami takimi, jak Lajkonik, Katowicka może w satysfakcjonujący sposób wychodzić naprzeciw różnorodnym oczekiwaniom, czy stylom życia klientów – mówi Stefania Kempa, Tenants Relationship Manager.

North Fish – pod szyldem fish, seafood i… vege

North Fish jest przykładem restauracji, która wychodzi poza swoje tradycyjne menu, w tym przypadku bazujące na rybach i owocach morza, nie pozostaje obojętna na trendy i coraz mocniej ukierunkowuje się także na wegan i wegetarian. Wyróżnikiem wśród rynkowej konkurencji jest kompleksowość oferty, od burgerów, tortilli, poprzez przekąski, zupy, sałatki i dania obiadowe, aż po propozycje skomponowane dla najmłodszych, uzupełniona przez autorskie napoje: domowe lemoniady i smoothie.

Galeria Katowicka od kilku lat była w obszarze zainteresowania naszej marki, ze względu na duży potencjał i znaczenie w regionie Górnego Śląska. Jej atrakcyjna oferta handlowo-usługowa przyciąga wielu klientów o zróżnicowanym profilu, co ma znaczenie dla naszych planów rozwojowych. Udało nam się wspólnie znaleźć idealny lokal dla restauracji North Fish, liczymy więc na udany debiut w Katowickiej – mówi Paulina Kruszakin, brand manager w North Fish.

Lajkonik Piekarnia i Kawiarnia zlokalizowany będzie na poziomie 0, natomiast North Fish wzbogaci strefę food court Galerii Katowickiej.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.