#ExceloweWtorki: Formatowanie warunkowe + rozwijana lista

0
439

Tomasz Kałuża zaprasza na kolejny odcinek serii #ExceloveWtorki. Dzisiejsze nagranie to rozwinięcie do niestandardowego formatowania warunkowego którego nauczyliśmy się w odcinku 9. O ile wcześniej wyróżnialiśmy tylko weekendy w podanym zbiorze dat, o tyle teraz w oparciu o rozwijaną listę możemy dynamicznie wyróżnić dowolny dzień tygodnia.

Dokładamy zatem dodatkową funkcjonalność dzięki której nasze formatowanie staje się dynamiczne i reaguje w zależności od określonych danych wejściowych. Inaczej mówiąc rozwijana lista daje możliwość dokonywania zmian w podanej formule bez konieczności ponownego wchodzenia w opcje formatowania warunkowego.

Reklama

Warto dodać że na stronie www.revenuedlahoteli.pl ruszyła możliwość zapisu na pełnowymiarowe szkolenia prowadzone w formie online. Po udaniu się do odpowiedniej zakładki można pozostawić swój adres mailowy i dzięki temu odebrać zniżkę do 20% na wybrane szkolenia:

Revenue Management w hotelarstwie:
https://www.revenuedlahoteli.pl/szkolenie-revenue

Excel w hotelarstwie:
https://www.revenuedlahoteli.pl/szkolenie-excel

O autorze:

Autorem tekstu jest Tomasz Kałuża prowadzący firmę Revenuedlahoteli.pl świadczącej usługi szkoleniowe oraz outsourcing Revenue Managmentu dla hoteli niezależnych, obecnie również dla kilku hoteli w Czechach, w Pradze. Doświadczony Revenue Manager, analityk danych oraz zaawansowany użytkownik Excela. Kocha Poniedziałki bo wie, że każdy tydzień w pracy Revenue Managera przynosi coś nowego.

Przez wiele lat zarządzał polityką cenową w jednej z większych, niezależnych grup hotelowych. Rozwijał i tworzył polityki cenowe dla wielu hoteli miejskich oraz tych z gatunku SPA & Wellness. Doskonale orientuje się w najpopularniejszych PMS, Channel Managerach i narzędziach big data.

Prywatnie tata Olka i biegacz. Za swojego mentora uważa Jacka Walkiewicza.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
Captcha verification failed!
Ocena użytkownika captcha nie powiodła się. proszę skontaktuj się z nami!