Eventowe elfy znów pomagają

0
180
Fot.: SBE

Wszystko co mają najlepszego postawili do dyspozycji, by bezinteresownie pomagać. Przedstawiciele branży eventowej 12 stycznia spotkali się na finałowej gali Elfów Stowarzyszenia Branży Eventowej.

To już 11 raz branża łączy siły, by wesprzeć szczytny cel. W tym roku wsparciem objęte zostało Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii dla Dzieci. Pomoc przyjęła nietypowy kształt, ale jak podkreślał na Galii Michał Stelmański, prezes Centrum – to dokładnie to, czego zarządzanej przez niego placówce tu i teraz potrzeba.

Ostatnie kilkanaście miesięcy nie było łatwe dla jakiejkolwiek z firm działających w branży eventowej – agencje, dostawcy, podwykonawcy – każdy mierzył się z jednymi z najbardziej dotkliwych konsekwencji Pandemii i najostrzejszymi ograniczeniami w działalności, które praktycznie nie mają końca od marca 2020 r. Mimo wszystko coroczna akcja charytatywna Stowarzyszenia Branży Eventowej nie uległa pandemii, a wręcz przeciwnie przybrała wyjątkowy charakter. Pomocą objęte zostało Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii dla Dzieci i w przeciwieństwie do lat ubiegłych i innych placówek objętych wsparciem eventowych Elfów, Centrum nie otrzymało pomocy rzeczowej czy materialnej. W ruch poszło jednak to, co branża ma najcenniejszego do zaoferowania – wiedza, doświadczenie i kreatywność. Firmy przemysłu spotkań mogły wybrać w ramach swoich CSRowych działań wykonanie PRowych, szkoleniowych czy reklamowych przedsięwzięć na rzecz Centrum.

Reklama

– Inicjatywa ma na celu zaktywizowanie agencji eventowych, reklamowych, dostawców oraz lokalizacji czy działów zakupów korporatów do wdrażania aktywizacji swoich pracowników na rzecz ochrony zdrowia psychicznego i promocji działań Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii dla Dzieci – tłumaczy Dagmara Chmielewka, prezes Stowarzyszenia Branży Eventowa.

Na liście potrzeb znalazła się min. pomoc przy poprawie wizerunku MCN w portalach społecznościowych, copywriting, zaprojektowanie i wykonanie grafik promocyjnych i identyfikacji wizualnej Centrum, przeprowadzenie szkoleń z obsługi klienta, obsługi social mediów, czy produkcja filmów promocyjnych.

Na odzew ze strony branży nie trzeba było długo czekać. Każda ze zgłaszanych przez Centrum potrzeb znalazła swojego wykonawcę. Finałem działań była gal ELFY SBE, która odbyła się w minioną środę, 12 stycznia w warszawskim centrum targowym EXPO XXI, jako element wieńczący inne cykliczne wydarzenie branżowe – Forum Branży Eventowej.

Wieczorna impreza była nie tylko okazją do podziękowania wszystkim zaangażowanym w charytatywna akcję, była również premierą działań promocyjnych na rzecz Centrum i najlepszym dowodem, że determinacja, kreatywność i profesjonalizm to wciąż najlepsza wizytówka branży i żadne okoliczności tego nie zmienią.

– Przepełnia mnie wdzięczność wobec tych wszystkich, którzy bez zastanowienia odpowiedzieli na apel o zaangażowanie się w pomoc Centrum i oddali do dyspozycji siebie, swoje firmy, a przede wszystkim wiedze i umiejętności – podkreśla Dagmara Chmielewska. – A na tym lista podziękowań się dopiero zaczyna. Osłabiona przez pandemię branża wciąż potrafi się zintegrować i działać na rzecz innych, angażując się non profit w nasze wydarzenie i wspierając nas przy jego organizacji.

A było co organizować. Na scenie finałowej gali Elfów SBE pojawiło się dziesięciu artystów w tym m.in. Vataha Drums & Art Color Ballet, Marco Bocchino, Wiktor Andrysiak, Marta Burdynowicz (Finalistka The Voice of Poland) czy Luigi Pagano.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.