Kampanie mailingowe w gastronomii. Czy to ma sens? (Horeca Radio)

0
927

Zapraszamy do wysłuchania powtóki audycji z cyklu „Marketing w gastronomii”. Rafał Krzycki i Bartosz Paczyński rozmawiają o kampaniach mailingowych w gastronomii. Czy to jeszcze w ogóle ma sens? Jesteśmy zasypywani wieloma informacjami, zatem czy warto dorzucać jeszcze jeden komunikat o naszej działalności? Tak, to ma sens, ale trzeba wiedzieć jak to robić.

 

 

Bartosz Paczyński

Bartosz Paczyński wykorzystuje Social Media do zwiększania sprzedaży oraz promocji wizerunku. Od ponad 10 lat wspiera firmy w działaniach SEM i jest Certyfikowanym Partnerem Google AdWords. Prowadzi agencję Social Media Content Hero wyspecjalizowaną w kampaniach Social Media (LinkedIn, Facebook, Instagram, YouTube) oraz Google AdWords. Trener i Szkoleniowiec. W jego portfolio znajdują się takie firmy jak: Onet.pl, Tajskie Spa, Huawei, Ladies First, Axel Springer Polska, Techland, Akademia Leona Koźmińskiego.

 

 

Partnerzy audycji:

     
 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.