Roomio – nowy wymiar komunikacji z Gośćmi

0
545
Fot.: Materiały prasowe LSI Software

Nowoczesne rozwiązania, które poprawiają komfort pobytu i optymalizują pracę obiektu, mają coraz większe znaczenie w branży hotelarskiej. Jednym z nich jest aplikacja hotelowa pozwalająca na interaktywną komunikację. Dzięki niej Gość może w dowolnym miejscu i czasie kontaktować się z obsługą, zgłaszać prośby czy też rezerwować usługi bez konieczności wizyty w recepcji. Jakie inne usprawnienia może wprowadzić Roomio w hotelu? W jaki sposób przyczynia się do zwiększenia zysków obiektu?

Roomio – czat z personelem

W obiektach, które posiadają rozwiązanie Roomio komunikacja Gości z obsługą hotelu odbywa się głównie za pomocą dedykowanego komunikatora w aplikacji. Dzięki temu Gość, który chce zadać pytanie personelowi, nie musi ani dzwonić, ani iść do recepcji i stać w kolejce. Zamiast tego, w wygodny sposób wysyła wiadomość przez czat w aplikacji np. w trakcie picia porannej kawy w pokoju czy też prosto z leżaka nad basenem. To nie tylko wygodne rozwiązanie dla przyjezdnych i obsługi hotelu, ale i takie, które pozwala oszczędzać czas oraz zmniejsza oblężenie recepcji.

Co więcej, Roomio jest zintegrowane z systemem recepcyjnym, co sprawia, że powiadomienia o nowej wiadomości od Gościa pokazują się bezpośrednio w systemie hotelowym PMS. Dzięki temu recepcjonista jest na bieżąco, a Gość otrzymuje odpowiedź na swoją wiadomość w najkrótszym możliwym czasie.

Fot.: Materiały prasowe LSI Software

Swoboda i elastyczność podczas check-in/out

Poza możliwością czatowania z obsługą Roomio ma także wiele innych funkcji, które zoptymalizują pracę hotelu i będą wygodne dla Gości. Jedną z nich jest samodzielny check-in i check-out w dowolnym miejscu i czasie np. z taksówki w drodze do hotelu. To opcja, która w szczególności sprawdzi się m.in. podczas przyjazdów wycieczek czy też pobytów służbowych, gdzie czas jest na wagę złota. Aplikacja pozwala uniknąć niepotrzebnych formalności związanych z meldunkiem oraz sprawia, że przebiega on dużo sprawniej.

Dodatkowo samodzielny check-in i check-out umożliwia Gościom większą swobodę i elastyczność. Mogą oni przyjechać do hotelu o dowolnej porze, a po zakończeniu pobytu bez zbędnej zwłoki opuścić pokój. To szczególnie ważne w przypadku lotów o niestandardowych godzinach, np. wczesnym rankiem bądź późno wieczorem.

Usługi dodatkowe i zgłoszenia uwag

Dzięki aplikacji hotelowej Roomio Gość ma łatwy dostęp do rezerwacji wszystkich usług dodatkowych i kolejnych pobytów. Może np. zamówić sprzątanie pokoju za pomocą paru kliknięć w czasie porannego joggingu albo zarezerwować masaż w SPA w czasie powrotu do hotelu ze służbowego spotkania. Dzięki tym opcjom obiekt może zwiększać zyski – z pewnością nigdy nie dojdzie do sytuacji, w której Gość zniecierpliwiony czekaniem w kolejce do recepcji zrezygnuje z zamówienia usługi dodatkowej.

Roomio pozwala również szybko sprawdzić dostępne atrakcje w okolicy. Po raz kolejny zapewnia to nieograniczoną swobodę i komfort pobytu, a recepcjonistom − oszczędność czasu. Co więcej, hotel może zminimalizować ilość drukowanych materiałów, co pozwala lepiej dbać o zrównoważony rozwój i dobrze wpływa na wizerunek obiektu. W branży zauważa się, że dla coraz większej liczby Gości ważne są działania zmniejszające negatywny wpływ na środowisko.

Fot.: Materiały prasowe LSI Software

Łatwy dostęp i wielojęzyczność

Ogromnym plusem aplikacji jest fakt, że nie trzeba jej instalować – Gość może korzystać ze wszystkich funkcji bezpośrednio przez przeglądarkę internetową na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu. Co więcej, interfejs został zaprojektowany w sposób przystępny i zrozumiały dla użytkowników, co sprawia, że obsługa aplikacji dla każdego jest prosta i intuicyjna.

Kolejne udogodnienie − Roomio działa w trzech językach: polskim, angielskim i niemieckim, co ułatwi rezerwacje zagranicznym Gościom. Recepcjonista też nie musi się martwić, że błędnie zrozumieją jakiekolwiek informacje. Ponadto wielojęzyczność aplikacji umożliwia także łatwiejsze poruszanie się po hotelu, korzystanie z usług, jak również odkrywanie okolicy i lokalnych atrakcji turystycznych, co zwiększy zadowolenie z pobytu. Warto także podkreślić, że personel może szybciej i dokładniej odpowiadać przez czat na pytania w obcym języku. Dzięki temu obsługa jest bardziej efektywna i profesjonalna.

Cenne źródło danych − opinie Gości

Nie ulega wątpliwości, że Goście doceniają, kiedy ich opinie są słyszane i brane pod uwagę przez właścicieli hoteli. W Roomio istnieje opcja, aby po wymeldowaniu przesłać do Gościa e-mailem link do strony z ankietą i poznać jego opinię na temat pobytu (np. oceny komfortu pokoju, jakości obsługi czy dostępności różnych udogodnień). Dzięki temu można lepiej dopasować ofertę obiektu do oczekiwań przyjezdnych, a w razie potrzeby − poprawić ją. Zbieranie opinii od klientów pomaga też budować pozytywny wizerunek hotelu. Co więcej, aplikacja daje wygodny dostęp do udzielonych odpowiedzi – generuje je w czytelne statystyki.

Zadbaj o Gości z Roomio

Dostępność wszystkich usług na wyciągnięcie ręki, możliwość szybkiego zgłoszenia próśb czy też komunikacji z obsługą przez czat, sprawiają, że pobyt jest bezproblemowy i bardziej relaksujący. Aplikacja Roomio w ogromnym stopniu poprawia komfort pobytu w hotelu. Z pewnością przełoży się to na więcej pozytywnych opinii oraz większą liczbę stałych klientów. To także wiele plusów dla działalności obiektu – recepcja jest odciążona, a praca personelu sprawniejsza.

Fot.: Materiały prasowe LSI Software

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.