Live z Hotelarzem: dlaczego warto szkolić pracowników w hotelarstwie?

0
1143
W środę 20 czerwca firma szkoleniowo-doradcza We do. hotels przeprowadziła na Facebooku kolejną transmisję na żywo z cyklu „Live z Hotelarzem”. Tym razem gośćmi audycji byli Dyrektor Generalna Airport Hotel Okęcie, Elżbieta Nitsze oraz organizator branżowej konferencji biznesowej Hotel Meeting, Rafał Krzycki, którzy rozmawiali o podnoszeniu kompetencji wśród pracowników branży hotelarskiej.

„LIVE z Hotelarzem” to spotkania online i wywiady z hotelarzami, którzy dzielą się wiedzą, inspirują i odpowiadają na pytania od uczestników podczas transmisji online na Facebooku. Gospodyniami paneli dyskusyjnych są Małgorzata Pioszyk, prowadząca szkolenia dla osób z branży hotelarskiej, oraz Anna Wykurz, CEO w We do. hotels.

Środową audycję zdominowały wątki związane z edukacją w branży hotelarskiej. Elżbieta Nitsze, która jest również szkoleniowcem w Akademii Hotelarza, zwracała uwagę m.in. na to, jak ważne jest ciągłe inwestowanie w kadrę pracowniczą, a w przypadku kursów – przedstawianie gotowych rozwiązań na konkretne problemy. Rafał Krzycki, organizator ogólnopolskich konferencji Hotel Meeting i Gastro Meeting, zachęcał z kolei do czerpania wiedzy od prelegentów, którzy są praktykami w branży i chcą dzielić się swoim doświadczeniem oraz radami odnośnie rozwiązywania bieżących trudności, a także wskazał rozwiązania, które pomogą pracodawcom zabezpieczyć się przed ewentualnym zwerbowaniem ich wysoko wykwalifikowanego pracownika przez konkurencję.

Goście Małgorzaty Pioszyk byli też zgodni, że właściciele hoteli nie powinni zabraniać swoim podopiecznym wyjazdów na specjalistyczne szkolenia, gdyż pozyskana w ten sposób wiedza często skutkuje zaimplementowaniem nowatorskich metod zarządzania lub sprzedaży, czy wprowadzeniem nowych technologii do obiektu, którego reprezentant uczestniczył w takim branżowym wydarzeniu.

Zapraszamy do zapoznania się z całą rozmową, której zapis wideo znajdziecie Państwo poniżej oraz w mediach społecznościowych Horeca Business Club i We do. hotels.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.