Cross marketing pomoże miejskim hotelom?

0
339

Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna (PLOT) zorganizowała właśnie promocję, w której każdy gość hotelu zrzeszonego w organizacji otrzyma bezpłatny bilet do Muzeum Narodowego z Poznaniu. Czy to pomoże poznańskim hotelarzom?

Akcja ma promować zarówno hotele jak i muzeum, które podczas ostatnich miesięcy miały mocno ograniczoną działalność, a teraz podczas cross marketingu mają pomóc sobie wzajemnie.

Jan Mazurczak, prezes PLOT (źródło: propertynews.pl)
„Dzięki współpracy poznańskiej branży turystycznej udało się stworzyć akcję, podczas której osoby zatrzymujące się w hotelach należących do PLOT otrzymują bez żadnych dodatkowych warunków bilety do najważniejszych poznańskich muzeów i atrakcji. Bilety do Muzeum Narodowego w Poznaniu będą przekazywane hotelowym gościom do końca miesiąca.”

Pomysł wydaje się świetny i warto go rozszerzać jeśli chodzi o ilość obiektów kulturalnych, ale może i o obszar. Być może nawet współpraca pomiędzy poszczególnymi miastami, które cierpią z powodu znacznie mniejszego ruchu turystycznego, była by bardzo dobrą ofertą dla gości.

Dziś akcja dotyczy 19 poznańskich hoteli i jednego muzeum (choć we wcześniejszych odsłonach akcji można było odwiedzić inne miejsca). A gdyby ją tak poszerzyć o Kraków, Wrocław czy Warszawę, dorzucić do tego kilka bardzo atrakcyjnych muzeów czy wystaw i tworzy nam się bardzo ciekawa i szeroka oferta, która może zachęcić gości do podróży turystycznych właśnie do wskazanych miast.

Warto także aby hotelarze i restauratorzy sami pomyśleli o organizacji różnych form cross marketingu, który dziś może na prawdę wiele pomóc branży i ściągnąć nowych turystów i gości. Czym więcej podmiotów będzie promowało jeden cel, tym więcej powodów by przyjechać i odwiedzić dane miasto.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.