Cross marketing pomoże miejskim hotelom?

0
348

Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna (PLOT) zorganizowała właśnie promocję, w której każdy gość hotelu zrzeszonego w organizacji otrzyma bezpłatny bilet do Muzeum Narodowego z Poznaniu. Czy to pomoże poznańskim hotelarzom?

Akcja ma promować zarówno hotele jak i muzeum, które podczas ostatnich miesięcy miały mocno ograniczoną działalność, a teraz podczas cross marketingu mają pomóc sobie wzajemnie.

Jan Mazurczak, prezes PLOT (źródło: propertynews.pl)
„Dzięki współpracy poznańskiej branży turystycznej udało się stworzyć akcję, podczas której osoby zatrzymujące się w hotelach należących do PLOT otrzymują bez żadnych dodatkowych warunków bilety do najważniejszych poznańskich muzeów i atrakcji. Bilety do Muzeum Narodowego w Poznaniu będą przekazywane hotelowym gościom do końca miesiąca.”

Reklama

Pomysł wydaje się świetny i warto go rozszerzać jeśli chodzi o ilość obiektów kulturalnych, ale może i o obszar. Być może nawet współpraca pomiędzy poszczególnymi miastami, które cierpią z powodu znacznie mniejszego ruchu turystycznego, była by bardzo dobrą ofertą dla gości.

Dziś akcja dotyczy 19 poznańskich hoteli i jednego muzeum (choć we wcześniejszych odsłonach akcji można było odwiedzić inne miejsca). A gdyby ją tak poszerzyć o Kraków, Wrocław czy Warszawę, dorzucić do tego kilka bardzo atrakcyjnych muzeów czy wystaw i tworzy nam się bardzo ciekawa i szeroka oferta, która może zachęcić gości do podróży turystycznych właśnie do wskazanych miast.

Warto także aby hotelarze i restauratorzy sami pomyśleli o organizacji różnych form cross marketingu, który dziś może na prawdę wiele pomóc branży i ściągnąć nowych turystów i gości. Czym więcej podmiotów będzie promowało jeden cel, tym więcej powodów by przyjechać i odwiedzić dane miasto.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.