Co czyni hotel prawdziwie luksusowym? część 2 (Horeca Radio)

0
1414
Przypominamy audycję z cyklu „W oparach luksusu”, w której Karol Weber, zawodowy hotelarz i autor bloga Enjoyyourstay.pl, prowadzący branżowe szkolenia i audyty jakości, podejmuje się próby zdefiniowania tego, co czyni hotel prawdziwie luksusowym. W tej części mówi o gościach, apartamentach, personelu i jakości.


Pobierz audycję w formacie MP3

Karol Weber znany jest w branży pod pseudonimem Inspektor Hotelowy. Z wykształcenia hotelarz i magister zarządzania zasobami ludzkimi. Z branżą hotelarską związany od blisko 20 lat. Zdobywał wiedzę i doświadczenie na stanowiskach liniowych oraz kierowniczych w Recepcji, Służbie Pięter i Gastronomii, w międzynarodowych sieciach hotelowych (m.in. Four Seasons i InterContinental).

Weber propaguje kulturę organizacyjną opartą na rozwijaniu kapitału ludzkiego, dbałości o najwyższą jakość świadczonych usług oraz zasadzie ‘jeden zespół – wspólny cel’. Swoją wiedzą, pasją i energią dzieli się z innymi, którym również zależy na profesjonalizacji polskiego hotelarstwa. Specjalizuje się zwłaszcza w hotelach butikowych i luksusowych. Doradza inwestorom przy tworzeniu koncepcji hoteli, pomaga w ich otwarciach, kontroluje jakość obsługi i szkoli personel.

Na swoim blogu Enjoyyourstay.pl opisuje trendy w hotelarstwie i podróżach, recenzuje i rekomenduje hotele. Od października współprowadzi także w Horeca Radio cykl audycji pt. „W oparach luksusu”, w których porusza różnorodne wątki dotyczące usług luksusowych w branży HoReCa oraz analizuje nowe trendy.

„Wyjątkowa obsługa potrafi wyjść poza nawias, poza standard. Potrafi zaskoczyć gościa, zrobić efekt woow.”

Karol Weber, zawodowy hotelarz, autor bloga Enjoyyourstay.pl

Partnerzy audycji:

        

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.