Znana grupa hotelowa wprowadza na rynek nowe marki

0
170
Sieć Best Western Hotels & Resort rozszerza swoje portfolio. Nowe marki dadzą elastyczne możliwości partycypowania w sieci.

Sadie Hotel℠ i Aiden Hotel℠ – dwie nowe marki sieci Best Western Hotels & Resort – będą należeć do różnych segmentów. Pierwszy z nich znajdzie się w kategorii upscale, natomiast drugi – upper midscale.

„Hotel Sadie i Hotel Aiden to eleganckie, wyrafinowane i niepowtarzalne marki hotelowe, które odzwierciedlają styl i charakter społeczności, w której funkcjonują, dając poczucie przygody i zabawy swoim gościom. Cieszymy się, że jako pierwsi w branży wprowadziliśmy na rynek jednocześnie dwie butikowe marki – Hotel Sadie dla segmentu upscale oraz Hotel Aiden dla segmentu upper midscale. Zaoferują one niezależnym hotelarzom lub deweloperom markowych hoteli możliwość repozycjonowania swoich nieruchomości w unikalny sposób, wykorzystując nasz ekonomiczny, „gotowy pod klucz” i indywidualny program projektowania oraz renowacji. Specjalny zespół zadba o to, aby nowe obiekty zostały sprawnie wprowadzone w system Best Western, który pozwala na szybkie uzyskanie dużej rentowności i rozwój biznesu. Marketingowa i PR-owa strategia zapewni z kolei obecność w mediach tradycyjnych oraz społecznościowych” – powiedział David Kong, Prezes i Dyrektor Generalny w Best Western Hotels & Resorts.

Każdy z hoteli pod szyldem Sadie i Aiden otrzyma istotne wsparcie ze strony sieci: dostęp do strony Best Western, programów partnerskich na całym świecie, zespołów sprzedaży oraz najświeższego systemu dysponowania przychodami. Wzorem innych obiektów funkcjonujących pod markami należącymi tej sieci, gospodarze nowych hoteli w razie potrzeby uzyskają także porady ze strony Revenue Managera, który pomoże w maksymalizacji zysków oraz obniżaniu kosztów operacyjnych.

Aktualny stan posiadania sieci Best Western, po wprowadzeniu na rynek Hotel Sadie oraz Hotel Aiden, to 13 różnych marek. Inauguracja wspomnianych obiektów związana jest z ewolucją firmy, której początkiem był rebranding opiewający na 2 mln $.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.